כדורגל: אתגר ענק לממב”ע, משחק תחתית לצפת

צוהריי יום שישי מזמנים לנו משחקים אטרקטיביים בגזרת נציגות ליגה ב’. זרקור למשחקים בכתבה זו.

הסיבוב השני במחוז צפון א’ של ליגה ב’ יוצא לדרך, כאשר שתי הנציגות שלנו – בני ממב”ע והפועל עירוני צפת, המשתרכות בתחתית הטבלה, יתייצבו למשחקים חשובים עם תקוות לשפר עמדות אחרי המשחקים.

בשעה 11:30 בני ממב”ע – שמקדימה ב-6 נקודות את הקו האדום, תארח את מוליכת הטבלה, מ.ס קרית ים – שמקדימה ב-6 נקודות את המקום השני. בסיבוב הראשון קרית ים הביסה 0:6 את ממב”ע, במה שהיווה הצהרת כוונות מוקדמת לבאות. קרית ים עומדת על מאזן נטול הפסדים, רק תוצאת תיקו אחת הושגה ב-15 משחקי הליגה שקיימה. הקבוצה מהקריות עומדת על מממוצע הבקעות של יותר מארבעה שערים למשחק, כך שאם ההגנה של ממב”ע לא תהיה ביכולת מקסימלית, לממב”ע לא יהיה סיכוי לקחת נקודות במשחק הזה. מנגד, מממב”ע תקווה שהחלק הקדמי בראשות וויאם עמאשה ונאג’י אבו ג’בל ימשיך לגלות יכולת טובה במשחק מול הקבוצה היחידה בליגה שספגה סך חד ספרתי של שערים.

גם הפעם זה הולך להיות קשה. שחקני ממב”ע וקרית ים במשחק הקודם (צילום: עדי דטליס)



בשעה 12:00 הפועל עירוני צפת, שמקדימה בנקודה אחת בלבד את הקו האדום, תתארח אצל הקבוצה שניצבת בדיוק על הקו האדום – אחווה שעב, שאותה היא הביסה במחזור הראשון 0:3. צפת הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים וספגה 10 שערים, בעוד ששעב צברה 7 מ-8 הנקודות שבמאזנה במשחקי הבית, כך שלצפת לא צפויים חיים קלים, אך ניצחון בהחלט ישפר משמעותית את מעמדה בתחתית הטבלה.

משחק על כל הקופה. שחקני צפת (צילום: עדי דטליס)