חצור: משאית טיאוט הצטרפה לכח הניקיון

אגף התברואה וחזות העיר התחזקו במשאית חדשה לטיאוט הרחובות

בחצור הגלילית ממשיכים במהלכים הנדרשים כדי לשמור על היישוב ירוק, נקי ומטופח. משאית טיאוט חדשה הגיע והחלה השבוע לפעול ברחובות חצור הגלילית, חמישה ימים בשבוע, בטכנולוגיה חדישה, המסוגלת לנקות גם חניות, כבישים ואזורי תעשיה.

מאגף תברואה וחזות העיר נמסר כי הוספת משאית הטיאוט “תשמור את חצור הגלילית נקייה ותיתן מענה לכל רחוב ורחוב ביישוב. גם לרחובות צרים או צדדיים. העבודה תתבצע ע”י משאית מהחדישות ביותר שקיימות ובאפשרותה לספק בנוסף שירות שטיפה בלחץ מים לניקיון יסודי”.

אגף תברואה וחזות העיר במועצה המקומית חצור הגלילית פועל כבר חודשים רבים בנושא. בתחילת השנה אף חידשו את מערך פחי המחזור הכתומים ברחבי הישוב. בנוסף, השלימו באגף את בנייתו של מרכז לטיפול ופינוי גזם והוציא לדרך פיילוט שמספק מענה לפינוי פסולת בנייה באמצעות שקים מיוחדים שהופקו לשם כך.

ראש המועצה, שמעון סויסה שקיבל את המשאית, התייחס לפעולות לשמירה על איכות הסביבה בחצור הגלילית ואמר: “אנחנו פועלים בכל המישורים הרלוונטיים כדי לשמור ואף לשדרג את איכות חיי התושבים ולהשלים את המהלכים הנדרשים לשם שמירה על חצור הגלילית ירוקה, נקיה ומטופחת. משאית הטיאוט החדשה תיתן מענה נוח, מהיר ובעיקר יעיל לרווחת תושבי חצור הגלילית ותסייע לאגף התברואה וחזות העיר בעבודה”.