כדורגל: הכרעה בדרבי טרום א’. סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער

כמדי שבוע, סיכום המחזור בגזרת מחלקות הנוער של הגליל העליון והגולן

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן ואחרי נציגי האזור הצעירים ברחבי הארץ, במהדורה גדושה בתוכן ובפעילות. אז מה בתפריט? הקבוצות שעשו שמח בקהילה, הקבוצה הצעירה שחוללה מהפך וניצחה בדרבי, קבוצה שחתומה על ניצחון יוקרתי, שגרירים ירוקים שכובשים ועוד ועוד. מתחילים בסקירה.

ניצחון חשוב בעשרה שחקנים. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת

השגרירים

עידו אלמילשלי (דפנה) – קשרה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, הספיק לבשל צמד שערים ב-25 דקות במשחק הניצחון 1:4 על מכבי פ”ת.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה זכתה בניצחון ביתי 1:5 על בני ג’דיידה-מקר. הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) והחלוץ אושר ויצמן (חצור) עלו כמחליפים במהלך המחצית השניה.

ליאד סופר (צפת) – ערך הופעת בכורה מוצלחת במדי קבוצת הנוער של בני ריינה, בשורותיה כבש שער במשחק הניצחון 2:7 על בני דבוריה.

נועם שמש (צפת) – הקשר והקפטן של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש שער ובישל אחד נוסף, ב-77 דקות, במשחק שבו קבוצתו ניצחה 0:4 את מכבי נתניה.

אלון פחימה
(דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:5 על הפועל חיפה.

שגב קמארי (שדה אליעזר) – בלם קבוצת נערים ב’ של בית”ר טוברוק נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 3:4 על הפועל ירושלים.

שבת מהאגדות. נועם שמש



הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ב’ הפסידה 3:2 להפועל כרמיאל. את השערים כבשו: אלון שמעוני ואבישי עומר

קבוצת טרום א’ זכתה בניצחון 2:4 במשחק הדרבי מול עירוני קרית שמונה, שהוליכה 0:2 בתום המחצית הראשונה. כבשו לזכותה: עידן זמיר – צמד, יואב זהרוני ועומר קרמר.

ניצחון מרשים בדרבי. קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון

עירוני קרית שמונה

לפני שנתחיל עם רשמים מהמשחקים, פרגון לקבוצות הילדים, שפעלו למען הקהילה בסופ”ש האחרון: שחקני קבוצת ילדים ב’ יחד עם מאמנם – אבי נגאוקר ומנהלת הקבוצה – מרווה שאבסו ובנוסף לשני שחקני הקבוצה הבוגרת, אור חסין וסמואל בראון, לקחו חלק בפרוייקט תרומה לקהילה בביקור אצל קשישים בעיר וחלוקת מזון. קבוצת ילדים א’ יחד עם המאמן אליה נאמן והמנהל ברק וסטריש ביקרה במרכז הרפואי “זיו” בצפת וחילקה סופגניות למאושפזים.

קבוצת ילדים ב’ יחד עם סמואל בראון ואור חסין



קבוצת הנוער זכתה בניצחון ביתי ויוקרתי 1:2 על קבוצת הצמרת של מכבי ת”א. מוחמד אבו רומי העלה אתקרית שמונה ליתרון בדקה ה-30, אך הקבוצה האורחת כבשה שער שוויון בדקה ה-60. שער שכבש אדהם מאחמיד בדקה ה-73 סלל את הדרך לניצחון, שמציב את קרית שמונה בתום הסיבוב הראשון במקום ה-12, במרחק של 4 נקודות מהקו האדום של ליגת העל.

קבוצת נערים א’ איבדה נקודות ראשונות העונה, כשסיימה את משחק החוץ מול בני אעבלין בתוצאת שוויון 2:2, זאת לאחר שהקבוצה המארחת צעדה פעמיים ביתרון, אך שערים שכבשו עומר תמיר בדקה ה-64 וראמי בטחיש עמוק בתוך תוספת הזמן, קבעו שוויון דרמטי.

קבוצת נערים ב’ זכתה בניצחון חוץ חשוב – 0:2 על הפועל באר שבע. כבשו לזכותה: אמרי אוזן בדקה ה-48 ואור פנחס בשלהי המשחק. בעקבות התוצאה קרית שמונה מקדימה את הקו האדום של טבלת ליגת העל ב-5 נקודות.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:10 את הפועל נוף הגליל. כבשו לזכותה:נועם חניא – שלושער,איאן תולסן, רועי וקנין ואורי ממן – צמד כ”א,נבו שקד.

קבוצת ילדים ג’ 1 סיימה את המשחק מול הפועל גלבוע בתוצאת שוויון 2:2.

קבוצת ילדים ג’ 2 הפסידה 5:3 להפועל דיר חנא.

ניצחון יוקרתי. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער, שמדורגת בתחתית טבלת הצפון, נתנה פייט מרשים במשחק מול הפועל נחף מהחלק העליון בטבלה. נחף הוליכה משער שהובקע בדקה ה-32, אך שערי שכבשו ירין כמיסה (39) ורפאל ביתן (50) חוללו מהפך. נחף השיבה עם שני שערי מהפך משלה (55 בפנדל, 80), אך שער שכבש רפאל ביתן בדקה ה-90 קבע שוויון 3:3 דרמטי.

קבוצת נערים ג’ נחלה הפסד ראשון העונה – 2:1 במשחק החוץ מול מכבי יפיע. את השער המצמק לזכות מרום הגליל כבש בשלהי המשחק שוהם אזרואל. בעקבות התוצאה מרום הגליל ממשיכה להוליך את טבלת צפון 1, אם כי בפער של 2 נקודות.

שמחו את הקהילה בשבוע שעבר. שחקנים מקבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל במרכז הרפואי “זיו” בצפת



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ הפסידה 2:0 להפועל עירוני כרמיאל.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק הפועל עכו. כובש השערים: רוביל שמס אלדין – צמד.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 0:3 את בני מראר במשחק חוץ. כובשי השערים: עידן בן יוסף, עומרי נסטל ואוריה מנחם.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:7 את הפועל איחוד אעבלין. כובשי השערים: עומר ורדי – צמד, יאן ספדי, יואב אלון, עמית שטרנפלד, אביתר לוי ואורי חן.

קבוצת הבנות (ליגת ילדות) ניצחה 0:9 את צעירות טורעאן במשחק בית ביום שישי. כובשות השערים: זיו אוחנה – 5 שערים, אגם אוחנה, יובל הדר, עמית עמוס וליעד עקיבא.

ניצחון גדול וחלק. קבוצת הילדות של מ.כ גליל גולן



בני ממב”ע
קבוצת הנוער משפרת עמדות בחלק התחתון של הטבלה, בזכות ניצחון 0:2 על מ.ס משהד. את השערים כבשו: ניל אבו סלאח (25) ועלי איברהים (68).

קבוצת ילדים א’ ניצחה 3:4 את בני מראר. את השערים לזכותה כבשו: נישאן ח’אטר – שלושער, איסיאן סובח.


ניצחון בדרבי העדה הדרוזית. קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע

מרכז קהילתי קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת הצפון, לאחר שניצחה אתמול 1:5 את משחק החוץ מול מכבי נהריה. אלון נמירובסקי, מלך שערי הקבוצה – כבש שלושער. עוד כבשו: רון בן לולו ואדר אלמושנינו.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 2:4 את בני כאבול. את השערים לזכותה כבשו: אלון קינדלר, לביא דויטש, עומרי חשוב וזיו מנדלסון.

הפועל עירוני צפת

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:5 את משחק החוץ מול בני סכנין, למרות שהחל מהדקה ה-30 שיחקה בעשרה שחקנים, בשל הרחקתו של השוער, אריאל ג’רבי. את השערים כבשו לזכותה: עילאי סבן – צמד, יאיר קריאף, אליה אפריאט ואילעי סופר.

שומרים על הפסגה. קבוצת נערים ג’ של מרכז קהילתי קצרין גולן