כדורגל: ממב”ע בקריה, צפת ביפיע

בני ממב”ע מארחת כבר הערב, צפת מתארחת מחר בצוהריים

הסיבוב הראשון במחוז צפון א’ של ליגה ב’ יינעל בסופ”ש. שתי הנציגות שלנו בליגה, בני ממב”ע והפועל עירוני צפת, המשתרכות בתחתית הטבלה, יתייצבו למשחקים מאתגרים עם תקוות לזכות בנקודות ולשפר עמדות בטבלה. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

בני ממב”ע, שמקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום, תארח כבר הערב, בשעה 20:30, את הפועל עראבה, במשחק שייערך במגרש הסינטטי בקרית שמונה. ממב”ע נחלה הפסד די צפוי בשבוע שעבר במשחק מול קבוצת הצמרת של כרמיאל, הערב היא תפגוש את הפועל עראבה – שמקדימה אותה ב-6 נקודות. בשורות עראבה משחקים שני שחקנים מהגליל העליון, צמד המגינים לירון כהן (חצור) ומעיין אורון (כפר בלום). עראבה קטעה רצף הפסדים עם צבירה של 4 נקודות בשני המשחקים האחרונים והיא שואפת לסיים סיבוב עם ניצחון, שישדרג את מעמדה במרכז הטבלה. הפסד יגרום לה להתקרב למאבקי התחתית.



יחזרו לנצח? שחקני בני ממב”ע (צילום: עדי דטליס)



הפועל עירוני צפת, שמקדימה בנקודה אחת את הקו האדום, תתארח מחר, בשעה 12:15, אצל קבוצת מרכז הטבלה של מכבי יפיע, שמקדימה אותה בפער ניכר. צפת נחלה הפסד מביך בשבוע שעבר במשחק הביתי מול מ.ס חיפה, שהייתה נטולת ניצחונות. יפיע פתחה את העונה בצורה מצוינת, אך ספגה ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים והיא תשאף להתאושש על חשבונה של צפת. 

משחק חוץ מאתגר. שחקני צפת (צילום: עדי דטליס)