לקראת סופ”ש וראשון של כדורגל במחלקות הנוער

הרבה משחקים במגרשי האזור. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש ויום ראשון, בכתבה זו

סופ”ש של כדורגל במחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. אז מה בתפריט? שישי עם הצגות משולשות בכפר בלום ובצפת ומשחק בקצרין, שבת עם שתי הצגות כפולות בקרית שמונה, ראשון עם הצגה כפולה בקרית שמונה. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי הבית ומשחקי החוץ, בכתבה זו.

נשארים בבית. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין-גולן



משחקי יום שישי

הצגה משולשת בצפת –
בשעה 10:00 תארח קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון את עירוני קרית שמונה. בשעה 11:30 קבוצת ילדים ג’ של בני מראר תארח את מ.כ גליל גולן. בשעה 13:30 קבוצת טרום א’ של הפועל טובא תארח את הפועל כאוכב.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:45 קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל נוף הגליל. בשעה 14:00 קבוצת ילדים ג’ 2 של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל דיר חנא.

הצגה משולשת בכפר בלום – בשעה 10:30 קבוצת הילדות של מ.כ גליל גולן תארח את צעירות טורעאן. בשעה 12:30 קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל עכו. בשעה 14:30 קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל גולן תארח את איחוד אעבלין.

10:00, יפיע: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, שמוליכה את טבלת צפון 1 בפער של 5 נקודות מהמקום השני, תתארח אצל מכבי יפיע – שאותה היא מקדימה ב-4 נקודות.

12:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מרכז קהילתי קצרין-גולן תארח את בני כאבול.

מחכים לכם בכפר בלום. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן



משחקי השבת

הצגה כפולה לאור יום – הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 11:30 קבוצת ילדים ג’ 1 של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל גלבוע. בשעה 14:30 קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה – שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום של ליגת העל, תארח את מכבי ת”א – שמדורגת במקום הרביעי בטבלה ומרוחקת 6 נקודות מהפסגה.

11:00, כפר מנדא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תתארח אצל אחווה כפר מנדא.

13:00, מתחם וסרמיל – באר שבע: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה, שמקדימה ב-3 נקודות את הקו האדום של טבלת ליגת העל, תתארח אצל הפועל באר שבע – שמקדימה אותה ב-3 נקודות.

14:30, אעבלין: קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה תנסה לשמור על מאזן מושלם בפסגת טבלת ארצית צפון, כשתתארח אצל בני אעבלין – שמדורגת במקום הרביעי בטבלה ואותה היא מקדימה ב-10 נקודות.

15:00, כרמיאל: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תארח את הפועל עירוני כרמיאל.

הצגה כפולה לאור זרקורים – הסינטטי בקרית שמונה – בשעה 17:15 קבוצת הנוער של בני ממב”ע תקווה לשפר עמדות בתחתית טבלת צפון 1, כשתארח את מ.ס משהד. בשעה 19:30 קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תארח את בני מראר.

מחכים למכבי ת”א וגם לתמיכה שלכם. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה




משחקי יום ראשון

11:00, מגרש אבי רן – חיפה: קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה – שמוליכה את טבלת מחוז חוף, תנסה לשפר עמדות בצמרת, כשתתארח אצל קבוצת התחתית של מכבי קרית חיים.

14:10, סכנין: קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל בני סכנין.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 12:00 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל בית שאן. בשעה 14:30  קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל תקווה לשפר עמדות בתחתית טבלת מחוז צפון, כשתארח את את הפועל נחף – שמקדימה אותה ב-4 נקודות ומשחק עודף.

משחק חוץ מאתגר בסכנין. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת