ענבר בזק חוזרת לגליל העליון

חברת הכנסת לשעבר, בת קיבוץ דן, מונתה לתפקיד אטרקטיבי במוא”ז הגליל העליון

דירקטוריון החברה הכלכלית של מועצה אזורית הגליל העליון בחר בשבוע שעבר בענבר בזק לתפקיד מנכ”לית החברה. בזק (48) כיהנה עד לפני מספר שבועות כחברת כנסת מטעם “יש עתיד” ובתפקיד זה נלחמה, בין השאר, על פיתוח הפריפריה, על קידום עסקים קטנים ועל שוויון מגדרי. היא מחזיקה בתואר שני במנהל עסקים ומילאה במהלך שני העשורים האחרונים שורה של תפקידים ניהוליים בכירים בתעשייה. בנעוריה הייתה בזק אלופת ישראל ואלופת המכביה לנוער בריצות למרחקים בינוניים ואף ייצגה את ישראל באליפות העולם לנוער. בזק נולדה וגדלה בקיבוץ דן (למשפחת פריד) וכיום מתגוררת ביישוב יובלים בגוש משגב. היא נשואה לזיו, בן קיבוץ איילת השחר, ואם לשלושה ילדים.

ענבר בזק: “עבורי זו סגירת מעגל, כמי שנולדה וגדלה בגליל העליון והקדישה מעל עשור לפיתוח התעסוקה והיזמות בגליל, לחזור הביתה. כחברת כנסת הקמתי והובלתי את שדולת הגליל, במטרה לשים את הגליל בראש סדר העדיפות הלאומי. התפקיד החדש מאפשר לי לרתום את הידע המקצועי שצברתי ואת הקשרים שרקמתי לטובת האזור. אני מודה לדירקטוריון החברה הכלכלית ולראש המועצה, גיורא זלץ, על האמון שנתנו בי ונכונה לאתגרים העומדים בפנינו”.

גיורא זלץ: “ברצוני לברך את ענבר על התפקיד החדש, אין ספק שכולנו נרוויח מהמינוי המצוין. ענבר היא אישה מוכשרת ומנוסה, אשר מביאה עמה רוח רעננה, אמביציה וחשיבה יצירתית שמאוד נחוצים למילוי התפקיד. אני משוכנע שתחת מנהיגותה החברה הכלכלית תצעד קדימה ותקדם פרויקטים רבים לרווחת תושבי המועצה והאזור”.

חוזרת לשורשים. ענבר בזק