חצור: ערב הצדעה לצוותי החינוך

ערב מרשים נערך בהיכל התרבות המקומי כהוקרה לפועלם של צוותי החינוך ביישוב

בחצור הגלילית הצדיעו השבוע למערך החינוכי ביישוב, כשציינו ביום שלישי האחרון את “יום המורה” בערב חגיגי בהיכל התרבות בהשתתפות מורים, מחנכים ועובדי הוראה.

חצור חיבקה בחום ובאהבה את מאות עובדי ההוראה שמרביצים תורה, חינוך, ערכים ומוסר בתלמידים ובערב המגרש נכחו גם מכובדים רבים, ביניהם מנהל אגף החינוך במועצה איתן בר דרור וראש המועצה שמעון סויסה.

בחצור הגלילית ישנם כ-3,500 תלמידים וכ-700 אנשי חינוך מהמעונות ועד התיכונים. מערכת החינוך בחצור מונה 11 בתי ספר ו-25 גני ילדים ומעונות יום  בנוסף לגופים בלתי פורמליים: יחידת הנוער, מתנ”ס קהילתי, מרכז צעירים ותוכניות חינוכיות נוספות.

לא מעט מאותם מחנכים הגיעו לאירוע המרגש, שם זכו לשי צנוע ושמעו את הרצאתו של יניב ריבלין – הייטקיסט פורץ דרך אשר סיפר את סיפורו מנקודת מבט חינוכית ערכית. באגף החינוך אמרו כי “תלמידנו זוכים בתשתיות חדישות, בתוכניות פדגוגיות עשירות ומגוונות ובעיקר בצוותי הוראה מחויבים אשר ניכר כי עושים את עבודתם מתוך תחושת שליחות ומסירות עמוקה”.

יש לציין כי “יום המורה” קיבל ביטוי בפעילות ענפה במוסדות החינוך בחצור, ברשויות, בתקשורת וברשתות החברתיות. זהו יום חגיגי שנועד להוקיר את אנשי החינוך ולהודות להם על עבודתם החשובה.

ראש המועצה, שמעון סויסה, הודה למחנכים שהגיעו לאירוע: “יום המורה הוא הזדמנות פז להודות לאנשי החינוך, על הבחירה להיות מורים, מתקני חברה ועולם. הם עושים עבודה מדהימה ומאומצת לקידום ילדינו ונכדינו והמשמעות הציבורית שלהם היא עצומה. צריך להוקיר את פעילותם המבורכת”.