כדורסל גברים – 20:00, ג’אמפ בצפת ובקרית אתא

קבוצות הגברים של הפועל גליל עליון ומ.ס “דניאל” צפת יתייצבו הערב למשחקי ליגה. כל מה שצריך לדעת לקראתם, בכתבה הבאה

רבעי הגמר של המונדיאל מאחורינו, הערב זמן מצוין להתמסר לכדורסל. קבוצות הדגל של כדורסל הגברים בגליל העליון יתייצבו למשחקי ליגה חשובים. תמיכת הקהל חשובה. רגע לפני שזה קורה, נפנה זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים, שייצאו לדרך בשעה 20:00.

שבוע אחרי ההפסד הראשון העונה מ.ס “דניאל” צפת תארח באולם “הפיס” בעיר את מכבי הוד השרון, שירדה מהליגה הלאומית. צפת מוצאת את עצמה במקום השלישי בטבלה, בעוד שלהפועל עכו והפועל גלבוע ברוש מאזן מושלם. הוד השרון ניצבת עם מאזן הפוך מזה של צפת, מאזן העומד על ניצחון אחד וארבעה הפסדים. מדובר בקבוצה המושתת על שחקנים צעירים, כשהשחקן המוכר ביותר שלה הוא הרכז תומר בר אבן, ששיחק שנים רבות בליגה הלאומית. צפת ניצחה בשלושה מארבעת המשחקים שקיימה בהפרש דו ספרתי קבוצות המדורגות מעל הוד השרון, כך שקשה לראות תסריט שבו צפת לא תהיה בצד המנצח בתום המשחק, אם כי אין הצדקה לשאנננות והיא עלולה לעלות ביוקר.

מחכים לכם הערב. שחקני מ.ס “דניאל” צפת



הפועל גליל עליון, שאירחה באימון שישי את קבוצת ילדים א’, שמודרכת ע”י אבישי גורדון,ף תקווה לקטוע את רצף ההפסדים במשחק חוץ פיקנטי מול העולה החדשה, עירוני קרית אתא, שמקדימה את גליל בנקודה אחת. בשורותיה של קרית אתא משחקים שניים משחקני הגליל בעונה שעברה: הגארד שאבון לואיס והפורוורד כארם משעור, שמציגים מספרים מרשימים: משעור עומד על ממוצע של 11.1 נקודות, 7.1 ריבאונדים ו-70 אחוזי קליעה באזור הצבע. שאבון לואיס עומד על ממוצע של 14.5 נקודות ו-5.4 אסיסטים למשחק.

חוזר לסגל. רועי הובר (צילום: גיל נוימן)



בשורות הפועל גליל עליון ייכלל בסגל הרכז רועי הובר, שחסרונו בחמשת המשחקים האחרונים הורגש עד מאוד. לא ברור באיזה מינון ישתמש הצוות המקצועי בראשות ברק פלג ברועי הובר במשחק זה. מה שבטוח, ששחקנים שחולקים עמו את עמדת הרכז וזכו לדקות משחק משמעותיות במשחקים הקודמים, דיישון בוקר, איתי מושקוביץ ורון כהן, יצטרכו להתעלות ולהביא אקסטרות מעצמם הערב. הם יצטרכו לפעול להצרת הצעדים של שאבון לואיס ודיאנטה גארט – שעומד על ממוצע של 12.1 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק. בשורות הגליל יערוך הופעת בכורה שחקן הפנים, ווין לנגסטון, בעוד שמאליק אבו לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק.לנגסטון, ברייס וושינגטון ונמרוד לוי יצטרכו לתת מענה ליכולות של שחקן המפתח של הקבוצה המארחת באזור הצבע, אמין סטיבנס – שעומד על ממוצע של 15.9 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

המשחק יועבר בשידור ישיר באתר ערוץ הספורט. רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר “איוונטר”

ייצאו הערב לדרך חדשה? שחקני הגליל באימון שישי (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)