כדורגל: הגביע על הפרק

עירוני קרית שמונה תארח את מכבי נתניה למשחק גביע חשוב, עם תקוות להמשכיות מהיכולת שהוצגה במשחק גביע הטוטו

ארבעה ימים אחרי הניצחון 1:3 במשחק גביע הטוטו עירוני קרית שמונה תארח הערב, בשעה 19:45, את מכבי נתניה, למשחק במסגרת שלב 32 הגדולות של גביע המדינה. שתי הקבוצות נפגשו לפני כחודש למשחק ליגה, שבו נתניה ניצחה 0:1 במשחק הבכורה של רן קוז’וק, כמאמנה של הקבוצה. במחזור הליגה האחרון ניצחה הקבוצה 2:3 את משחק החוץ מול מ.ס אשדוד, ובכך פתחה פער של 6 נקודות מקרית שמונה, שמוצאת את עצמה במרתף הטבלה.

יצהלו גם הערב? שחקני קרית שמונה



מכבי נתניה מגיעה עם שורה של “אקסים”, בראשם המאמן רן קוז’וק – ששיחק בעבר בקבוצה בעמדת המגן הימני, היה שותף לעליה לליגת העל ולהתבססות בה, ולפני 3 שנים שימש כעוזרו של מסאי דגו באימון הקבוצה. “אקסים” נוספים, שגם צפויים לעלות בהרכב נתניה הם השוער איתמר ניצן והקשר עדן קראצב. שחקן המפתח של נתניה בצד ההתקפי הוא החלוץ איגור זלאטנוביץ’, שכבש עד כה 7 מתוך 14 השערים שקבוצתו כבשה. הבלמים עאיד חבשי ואיתי בן שבת יצטרכו להיות במיטבם, כדי להצר את צעדיו וכדי לתת מענה גם לניסיונות התקפים שיבואו משחקנים נוספים דוגמת פטריק טומאסי.

“אקס” יש גם מהצד של קרית שמונה, הקשר רועי קהת – שעד כה התקשה לייצר את התפוקה שמצפים ממנו, הערב הוא יצטרך להתעלות מבחינת מנהיגות, איומים על השער וניווט המשחק. כמובן שקרית שמונה תצטרך במיטבו גם את החלוץ איתמר שבירו, המוציא העיקרי לפועל שלה – שאת צעדיו תנסה להצר הגנת נתניה בראשותו של הבלם, רז שלמה.

יכבוש גם הערב? איתמר שבירו (צילום: מדיה ההתאחדות לכדורגל)