כדורגל: הפנים לליגה

עירוני קרית שמונה הפסידה בשלב הפנדלים מול מכבי נתניה. כעת, הפנים למשחקי הליגה

ארבעה ימים אחרי הניצחון 1:3 במשחק חסר החשיבות בגביע הטוטו מול בית”ר ירושלים, חזרה עירוני קרית שמונה לסורה – שנחלה הפסד 4:3 בפנדלים במשחק מול מכבי נתניה, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1 בזמן משחק רגיל וגם בהארכה.

קרית שמונה מוצאת את עצמה בצד המפסיד, למרות שהוליכה 0:1 כבר בדקה ה-3 משער שהבקיע בבעיטה מהרחבה איתמר שבירו – שזכה למסירה חכמה מאריאל שרצקי, אך 4 דקות מאוחר יותר מסירה מצוינת של פטריק טומאסי האורח מצאה את אמיר ברקוביץ’ ברחבה וזה הקדים את איתי בן שבת וכבש מקרוב שער שוויון 1:1, שלאחריו מכבי נתניה השתלטה על המשחק, הגיעה ללא מעט מצבי הבקעה, אך שילוב של חוסר ריכוז של שחקניה ויכולת טובה של השוער דז’וגאס ברטקוש, הותירו את התוצאה על קנה עד לסיום המשחק וגם בסיום ההארכה.

זוכה לקרדיט, למרות מצב הקבוצה. מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)



דו קרב הפנדלים החל ברגל ימין עבור קרית שמונה, עם שער של איתמר שבירו והחמצה של גיל יצחק האורח. בתום דו קרב הפנדלים השלישי נתניה חוללה מהפך, בשל החמצות של סמואל בראון וסנין סבאי ושערים שכבשו רז שלמה ועדן קראצב. משלב הפנדלים הרביעי כל אחת מהקבוצות דייקה מהנקודה הלבנה – איתי בן שבת ועאיד חבשי כבשו לזכות קרית שמונה, עומרי גאנדלמן ופטריק טוומאסי כבשו לזכות נתניה, שחגגה ניצחון 3:4. אז כן, “האקסים” רן קוז’וק, איתמר ניצן ועדן קראצב, שמו את הסנטימנטים בצד ובסוף חגגו ניצחון.

קרית שמונה תחזור בסופ”ש למעגל משחקי ליגת העל ותקווה לשבור בצורת ניצחונות, כשתארח את סקציה נס ציונה – שמדורגת מעליה מתחת לקו האדום. בסיבוב הראשון קרית שמונה ניצחה 0:2 ומאז לא טעמה טעמו של ניצחון. 

קישור אחורי רך מדי. שחקני קרית שמונה במשחק מול הפועל חדרה (צילום: שלומי גבאי)