כדורגל: קרית שמונה כבר לא בפסגה

עירוני קרית שמונה יורדת מהמקום הראשון, לאחר שוויון 0:0 במשחק החוץ מול מכבי נתניה, שבו “כיכבה” מערכת ה-VAR.

עירוני קרית שמונה נפרדה הערב מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל, לפחות באופן זמני, זאת לאחר שסיימה בתוצאת שוויון 0:0 את משחק החוץ מול מכבי נתניה. בעקבות התוצאה מרוחקת הקבוצה הצפונית נקודה אחת ומשחק חסר מהמוליכה, מכבי פ”ת.

אז מה היה לנו הערב באצטדיון “היהלום” בקרית שמונה? משחק בין שתי קבוצות שכבשו לא מעט שערים עד הערב, שתי קבוצות שבאו לשחק התקפי, סיפקו איומים לעבר השערים – אך רמת הדיוק לא הייתה במיטבה. כבר בדקה הראשונה יונס מלאדה, סגן מלך השערים של הליגה, התנהל עם הכדור וסיפק איום מחוץ לרחבה, בעיטה שנהדפה ע”י דז’וגאס ברטקוס. בדקה ה-12 הגבהת כדור של סקו טורה מצאה ברחבה את הבלם אורי דהן, שעצר את הכדור ובעט מהאוויר וכבש שער מרשים – שלאחר זמן קצר לא אושר ע”י שופטי מערכת ה-VAR, שטענו לנבדל של לוסיו מרינאו. בדקה ה-33 לאמק בנדה הנתנייתי חדר לרחבת קרית שמונה ונפל בה. השופט התייעץ בשופטי ה-VAR, בזמן הזה מאמן נתניה, ריימונד אוטוולד הפציר בהם לפסוק על בעיטת פנדל לזכות קרית שמונה – דבר שיצר דין ודברים לא מכבד בינו לבין קובי רפואה – מאמן קרית שמונה. שני המאמנים ספגו כרטיס צהוב מהשופט.

במחצית השניה קרית שמונה הייתה דומיננטית ויוזמת, במיוחד לאחר הרחקתו של זלאטן שחוביץ’ בכרטיס צהוב שני, לאחר שדחף את דור אלו. קרית שמונה יזמה, אך לא הייתה מדויקת. מוחמד שאקר, שעלה כמחליף, יכול היה לקנות את עולמו בתחילת תוספת הזמן, כשחדר לרחבת נתניה ובעט לעבר שערה, אך דני עמוס היה במקום וסיכל את הניסיון. בסיום, שוויון 0:0.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוס, דור אלו, אורי דהן, עידן נחמיאס, זיו מורגן, יואב הופמייסטר (אדריאן רוצ’ט – 73), סמואל בראון,  רועי קהת (מוחמד שאקר – 67), סאקו טורה,  יוג’ין האנסה (אופיר מזרחי – 78) לוסיו.

עלה לשחק, למרות שסבל מפציעה במהלך השבוע. יוג’ין האנסה (צילום: פושקו)