כדורסל: חגיגה גלילית בשלושה מוקדים

משחקי ליגת “ארץ הצפון” וליגה לאומית לנשים מחכים לכם בשבת בשלושה מוקדים שונים

כן, אנחנו יודעים שהמונדיאל מרכז את תשומת הלב של אוהדי ואוהדות ספורט בכל העולם, אבל עם כל הכבוד למונדיאל – ויש מלא כבוד, שבת של כדורסל מחכה באולמות בגליל העליון, הכניסה כמובן חופשית, אווירה ספורטיבית וקהילתית כמו שרק בגליל אפשר למצוא. וכן, אפשר גם ליהנות מכל העולמות, שכן כל משחקי המונדיאל משודרים בשידור ישיר באתר ובאפליקציית כאן 11, ככה שאם חשקה נפשכם לצפות גם במשחקי המונדיאל וגם במשחקי הכדורסל, כל מה שאתם צריכים זה טלפון טעון ואנרגיות טובות לקום מהכורסא ולהגיע לאולמות. אז מה בתפריט?

חוויה קהילתית. קהל במשחק הליגה האזורית



הצגה כפולה של גברים ונשים, איך זה זורם לכם? האולם החדש ביסוד המעלה מציע לכם בשעה 17:00 שדה אליעזר את ברעם. שדה אליעזר עם מאזן של ניצחון במשחק היחיד שקיימה – 52:65 על גדות. ברעם ניצבת למשחק עם מאזן של הפסד במשחק מול ראש פינה וניצחון במשחק על דפנה – שהופסק דקה לפני סיומו, בגינו שחקן משורותיה הורחק ממספר שחקנים. בשעה 19:30 תארח קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון את הפועל מגדל עמק יזרעאל במסגרת המחזור החמישי של הליגה הלאומית, משחק בין שתי קבוצות עם מאזן זהה העומד על שלושה הפסדים וניצחון אחד. שחקניות הגליל רוצות לזכות בניצחון שני ברציפות ובניצחון בכורה באולם ביסוד המעלה, עם תמיכה מאסיבית מהיציעים, הסיכויים להשגת המטרה יגדלו.

לייצר המשכיות – זו המשימה. שחקניות הפועל גליל עליון והמאמנת, נטלי שדה



האולם בקיבוץ עמיר מארח משחק בין קבוצה שרק ניצחה לבין קבוצה שרק הפסידה. המארחת, קבוצת הסטודנטים של תל חי, ניצחה בשני המחזורים הראשונים, בעוד שהאורחת – יסוד המעלה/חולתה, הפסידה במחזור הפתיחה לגדות ובמחזור הקודם הייתה חופשית מפעילות. 

בשעה 21:00 אולם “הפיס” בראש פינה יארח את המשחק בין ראש פינה – שעומדת על מאזן של ניצחון אחד והפסד אחד לדפנה –  שעומדת על מאזן של שני הפסדים בשני המשחקים שקיימה. דפנה תתייצב למשחק בסגל חסר, מאחר ושני שחקנים משורותיה ספגו עונש הרחקה ממספר משחקים ע”י ועדת המשמעת של הליגה, בגלל התנהגות בלתי הולמת במשחק מול ברעם.

שוב ינצחו בבית? שחקני ראש פינה