כדורגל: שבוע אכזרי לקרית שמונה

עירוני קרית שמונה שוב מפסידה 1:0 בתוספת הזמן – הפעם למכבי ת”א, שכבשה שער שנוי במחלוקת בפנדל בתוספת הזמן.

הפסד חמישי ברציפות לעירוני קרית שמונה, משחק שישי ללא ניצחון – מאזן של נקודה אחת ושער אחד בששת המחזורים. עד כאן העובדות היבשות. עכשיו לתחושה הלא נעימה מעוד תצוגת שיפוט, שגורמת לקרית שמונה לשלם מחיר יקר של מפחי נפש.

עירוני קרית שמונה התייצבה הערב למשחק מול האלופה מכבי ת”א, שנפרדה אתמול ממאמנה היווני, יורגוס דוניס, והתייצבה למשחק כשעל הקווים המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, פטריק ואן לוון. קרית שמונה עלתה למשחק עם מספר שינוים בהרכב, יובל לוין – שהוחתם אתמול לארבע עונות נוספות, פתח בעמדת המגן הימני במקומו של דור אלו, מוחמד שאקר פתח בכנף במקומו של סקו טורה הפצוע ואדריאן רוצ’ט עלה לראשונה בהרכב במקומו של רועי קהת. היה זה משחק מאוד אנמי של שתי הקבוצות, בלי יותר מדי מצבים קורצים. הסיפור האמיתי והכואב של המשחק מגיע מתוספת הזמן הארוכה והלא מובנת של השופט הצעיר, שניר לוי, שבסיומה תרגם גלישה של אמיר בן שמעון לעברו של מתן חוזז, שצלל כמו איתי שכטר בימים הטובים, לפסיקה לבעיטת פנדל בדקה ה-98 של המשחק -שאותה תרגם דן ביטון לכיבוש שער שהעניק למכבי ת”א ניצחון 0:1. הפסד שני לקרית שמונה השבוע משער בתוספת זמן, אחרי שהפסידה 1:0 לסכנין ביום ראשון.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוס, יובל לוין, אורי דהן, עידן נחמיאס, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, אדריאן רוצ’ט (רועי קהת – 69), יוג’ין האנסה (גיא בן לולו – 85),  מוחמד שאקר (זיו מורגן – 85), לוסיו מרינאו.

הפסד כואב מאוד לקרית שמונה, שאין ספק שהצוות המקצועי שלה בראשות קובי רפואה צריך לתת את הדעת על הירידה החדה ביכולת של הקבוצה, אך בהחלט לא מן הנמנע שחלק מהירידה הזו נובע מהחלטות שיפוט אכזריות שעלו לקרית שמונה העונה ביוקר – דבר שייתכן ומוריד לשחקני הקבוצה מהביטחון ומחדוות המשחק. אין זמן להתבכיין, ביום ראשון מגיעה הפועל כפר סבא – וכדי לא להישאב לתחתית, מוכרחים לנצח.

הפנים אומרות הכל. לוסיו מרינאו (צילום: פושקו)