חצור: בקרוב – גן משחקים מונגש

היישוב יתחדש בגן משחקים, שיוכל לתת מענה לילדים בעלי מוגבלויות שונות

חצור הגלילית למען התושבים, גם בעלי המוגבלויות: המועצה  יחד עם המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל השלימו את תכנונו של גן שעשועים נגיש, ראשון מסוגו ביישוב הגלילי ובאזור. מדובר בגן משחקים חדש, שעלותו נאמדת בכ- 500,000 שקלים שיוקם במימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל וימוקם בסמוך לגן הלל.

הגן הנגיש תוכנן תוך היוועצות עם הורים לילדים עם מוגבלויות שונות כחלק ממעורבות המועצה ושיתוף התושבים בהחלטות השונות וזאת במטרה לתת מענה מקיף ונרחב לצרכיהם. עם פתיחת הגן, יוכלו לראשונה, הנעזרים בכיסא גלגלים ובעלי מוגבלויות, לעשות שימוש במתקנים ייעודיים, לצד בני משפחתם.

המתקנים הייעודים מותאמים גם לשימוש על ידי מבוגרים – הורים או קשישים, הנעזרים בכיסאות גלגלים, אשר כעת יוכלו לראשונה אף הם ליהנות מחוויית מתקני השעשועים לצד בני משפחתם.

מדובר בהמשך פעילותה של מועצת חצור הגלילית למען בעלי המוגבלויות זאת לצד הנגשת מוסדות הציבור, המבנים והגנים ביישוב. רק בשבוע שעבר נחנך בתיכון אורט אברט בחצות מעלית מונגשת חדישה, שתשמש מעתה, בין השאר, גם את בעלי המוגבלויות והנכים שיגיעו לבית הספר.

ראש מועצת חצור הגלילית, אמר: “עבורי זו התרגשות גדולה. גן השעשועים הנגיש החדש שבימים האחרונים השלמנו את תכנונו נועד לייצר פלטפורמה להכרת האחר – מקום שבו יוכלו כל הילדים לשחק ביחד, כשווים. חובתנו המוסרית כאנשי ציבור היא כלפי כלל האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים. נמשיך להנגיש את המבנים, המוסדות והגנים בחצור גם בעתיד”.