כדורסל גברים: הפסד דרמטי לצפת בעכו

מ.ס “דניאל” צפת נחלה הפסד 77:75 במשחק הצמרת בעכו

הפסד ראשון העונה למ.ס “דניאל” צפת. הקבוצה של אסף רוטנשטיין התארחה אצל הפועל עכו למפגש צמרת בין שתיים משלוש הקבוצות, שהתייצבו למחזור החמישי של הליגה הארצית עם מאזן מושלם (הקבוצה הנוספת היא הפועל מגדל העמק יזרעאל – שניצחה 66:87 את מכבי כרמיאל).

הפסד ראשון העונה. שחקני מ.ס “דניאל” צפת והמאמן אסף רוטנשטין



צפת למדה היום שיעור מאוד חשוב בספורט על בשרה – “זה לא נגמר, עד שזה נגמר”. צפת צעדה ביתרון ברוב הדקות בשלושת הרבעים הראשונים, בתום הרבע הראשון היתרון עמד על 18:33, בתום המחצית הראשונה היתרון עמד על 42:53, בתום הרבע השלישי היתרון עמד על 57:66, אך ברבע האחרון ההגנה של עכו הקשיחה עמדות וההתקפה של צפת נקלעה לסיטואציה בעייתית וקלעה 9 נקודות בלבד. המשחק נצמד ובשניות האחרונות עכו הצליחה לזכות בניצחון, לטענת אנשי צפת בגלל החלטות שגויות של צוות השיפוט במשחק: צמד קליעות עונשין של ה”אקס”, רועי נברו, העניקו לעכו יתרון 75:77. צפת יצאה להתקפה אחרונה, החטאה של נועם מטלון, האיש החם של צפת במשחק, שלטענת אנשי צפת בוצעה עליו עבירה שזכתה להתעלמות מצוות השיפוט, חרצה את גורל המשחק ועכו חגגה בסיום ניצחון 75:77.

רשימת קלעים במ.ס “דניאל” צפת: נועם מטלון – 30, דביר אוחנה – 11, אליאב אוחנון – 10, צאלי נוימן – 9, אוראל לב – 8, רם זקס – 4, איגור סימין – 3.

אליאב אוחנון הערב על קו העונשין