כדורגל: בני ממב”ע זועקת לעזרה

המועדון מהגולן שרוי בקשיים כלכליים וקורא לאוהדי הספורט להירתם לעזרה

קבוצת הכדורגל של בני ממב”ע, שמוצאת את עצמה בתחתית מחוז צפון א’ בליגה ב’, קיוותה שבעונה הזו, עונתה השישית בליגה ב’, היא תצליח סוף סוף להיאבק על העליה לליגה א’ בזכות הניסיון שצברה. ההתחלה נראתה מבטיחה, כשלתפקיד המאמן מונה וויאם עמאשה – שחזר לכור מחצבתו כמאמן-שחקן, אך ככל שחלפו המחזורים מצאה את עצמה הקבוצה בתחתית הטבלה, כשהיא מתמודדת עם מצב כלכלי קשה – שגרם למספר שחקנים לא להתייצב למשחקיה האחרונים.

סיטואציה מורכבת. שחקני בני ממב”ע



אם לא די בכך, בשל עיכובים בעבודות השיפוצים באצטדיון שבכפר בוקעאתא, נאלצת הקבוצה לארח את משחקיה במגרש הסינטטי בקרית שמונה – מה שפוגם בערך הביתיות ומכביד על קופת המועדון. בשונה מהרבה קבוצות בליגה ב’, בני ממב”ע גם פיתחה מחלקת נוער המונה 4 קבוצות ליגה ומספר קבוצות בבית הספר לכדורגל, מתוך מטרה לבנות בסיס מקומי גם לעונות הבאות בקבוצת בוגרים. כל זאת נעשה גם ממטרה מרכזית של השתלבות עמוקה יותר בחברה הישראלית, שכן בני ממב”ע זהו המועדון הראשון מכפרי הדרוזים בגולן, שנרשם לליגות במסגרת ההתאחדות לכדורגל – שזהו מהלך פורץ דרך לכשעצמו.

התמיכה חשובה גם למחלקת הנוער. קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע

הנהלת הקבוצה פרסמה פוסט קריאה לעזרה בעמוד הפייסבוק של המועדון ובו נכתב: “אוהדים יקרים מהגולן, מאז הקמת הקבוצה שלנו לפני 7 שנים אנחנו צועדים בהתמדה לעבר השגת הצלחות והגשמת חלומות לבניית בסיס ספורטיבי חזק ופיתוח הכדורגל בגולן האהוב שלנו. תודה לאל,. זכינו להגיע להישגים גדולים רבים – גם בקבוצת הבוגרים וגם בבקבוצות הגיל השונות. הכל בהעדר תמיכה כספית ותקציב שהוא החלש מכל קבוצות הליגה. השנה אנו סובלים ממחסור כלכלי משמעותי במשאבים חיוניים, וכן קושי עצום להבטיח נסיעות לצוותים וביטוח פיננסי לשחקני הקבוצה הראשונה. אנו פונים לכל מי שיש לו תשוקה לכדורגל ולכל מי שחשוב לו הגולן היקר שלנו. אנו פונים לנשמות טובות – זקנים וצעירים, גברים ונשים וכל מי שחולם להבטיח עתיד מזהיר לילדינו ואבותינו. אנו פונים לכולכם להושיט יד לעזרה ולסייע לקבוצה לשמור על מקום הספורט שלנו ועל הרחקת הסכנה המאיימת על הישרדות המועדון”.

לתמיכה ותרומה, להלן פרטי החשבון של עמותת גולן לפיתוח הספורט והחינוך: עמותת רמת הגולן לקידום החינוך והספורטבנק הפועלים 12סניף: 744מס׳ חשבון: 209811 . פרטים נוספים ניתן לקבל בשליחת הודעה פרטית בעמוד הפייסבוק של בני ממב”ע

צריכים את עזרת הקהל