כדורסל גברים: לנצח בדרייב אין, האמנם?

הפועל גליל עליון תתארח הערב אצל הפועל ת”א, סגנית המוליכה, למשחק ליגרה מאתגר במיוחד.

הפועל “נופר” גליל עליון תצא לתל אביב למפגש חוץ נגד הפועל “ויגן פרינדלי” תל אביב (שבת, 21:00). הקבוצה חזרה ביום חמישי ממסע בבאמברג בגרמניה, שם הפסידה לקבוצה הגרמנית בתוצאה 95-78. היום ערכה הקבוצה אימון לקראת משחק הליגה. בסיום האימון חילקה הנהלת הקבוצה שי לשחקנים האמריקאיים לרגל חג ההודיה.

מאמן הקבוצה, ברק פלג, דיבר על ההתמודדות עם עומס המשחקים ועל ההכנות למשחק מחר: “חזרנו ממשחק במסע בבאמברג, קצת מאוכבים מההפסד, אבל הלו”ז לא מאפשר לנו להצטער יותר מדי, ואנחנו עם המשחק מחר מול הפועל ת”א. עוד משחק מאוד מאוד קשה מול קבוצה מאוד עמוקה ומוכשרת, שנבנתה השנה ללכת עד הסוף. עם כל העייפות וכל החוסרים אנחנו באים להילחם, כי זה משחק מאוד חשוב עבורנו. אנחנו יוצאים אחרי זה לעוד מסע לגרמניה, ואלה החיים שלנו כרגע וטוב שכך. כמה שיותר משחקים זה יותר טוב. אני מאוד מקווה שנמצא את הכוחות ואת האנרגיות לבוא מחר ולתת משחק טוב.”

נמרוד לוי, קפטן הגליל דיבר אף הוא על האתגר הגדול: “חזרנו אתמול מגרמניה, ומחר יש לנו משחק מול הפועל ת”א בדרייב אין. זו קבוצה שרצה מאוד טוב עכשיו – גם באירופה וגם בליגה הם דומיננטיים ויש להם המון כישרון. אנחנו מכירים את השחקנים ומתכוננים למשחק, ונבוא למשחק הקשה מחר”.

צריכים אותם בכושר טוב הערב. דיישון בוקר, ברייס וושינגטון, מאליק אבו וג’יילן הדסון (מדיה הפועל גליל עליון)