כדורגל: אלברטו ישראל הלך לעולמו

איש המשק של עירוני קרית שמונה , שהיה כה מזוהה עם הכדורגל בעיר, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה.

ערב עצוב מאוד לעיר קרית שמונה ולרבים מאוהדי הספורט בגליל העליון. אלברטו ישראל, שלאורך שנים רבות נמנה על צוות אנשי המשק של הקבוצה, תפקיד אליו הגיע מהיציעים, שכן אלברטו היה ידוע כאוהד מושבע של הפועל קרית שמונה ובהמשך של עירוני קרית שמונה. קריאתו הידועה להלהבת שחקני הקבוצה הייתה המילה “אריבה” (לתקוף). אלברטו ישראל עלה כילד ממרוקו לישראל והקים בה משפחה לתפארת. שנים רבות עבד במאפיה המרחבית באזור התעשייה והתנדב שנים רבות במזנון למען חיילים, בקרבת בסיס גיבור. אלברטו שימש כדמות אבהית לשחקנים ולמאמני הקבוצה והיה ידוע בחמימותו כלפיהם ובחוש ההומור שאפיין אותו. בתקופה האחרונה סבל ממחלה קשה ואמש הלך לעולמו בגיל 68, עת שהיה מאושפז בבית החולים בצפת. אלברטו ישראל היה נשוי לסוזן והותיר אחריו ילדים ונכדים.

כך נרצה לזכור אותו. אלברטו ישראל ז”ל חוגג את הזכייה בגביע המדינה (צילום: ינאי שחם יבדל”א)



הנהלת עירוני קרית שמונה, שהוציאה אמש הודעה לבקשה להתפלל לרפואתו, הוציאה לפני זמן קצר הודעת יגון: “מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קרית שמונה מודיע בצער רב, על פטירתו של יקירנו אלברטו ישראל ז”ל. אלברטו ששימש כדמות אב וכחבר של כל כך הרבה שחקנים, אנשי צוות, מאמנים והנהלה לאורך השנים, מסר את נשמתו לבורא בערב שישי האחרון בבית החולים זיו שבצפת. המועדון מחזק את ידי המשפחה והחברים. מי יתן ולא תדעו עוד צער”.

תגובות מצד אנשי ספורט, שנקשרו לאלברטו ישראל:

שאול בן סימון – שחקן העבר של הפועל קרית שמונה: “עוד בהיותי שחקן הפועל קרית שמונה, ראיתי את אהבתו לקבוצה. אלברטו נסע איתנו לכל משחק חוץ מבלי להתעצל. אוהד ואדם מדהים כואב הלב..יהי זכרו ברוך”.

אור אוסטוינד – כדורגלן הפועל רמת השרון, ששיחק בקרית שמונה בעונת 15/16: “איזה איש, כמה לב, כמה נתינה. עצוב כל כך. משתתף בצער המשפחה והמועדון”.

יורם ממן – מחזיק תיק הספורט בעיריית קרית שמונה וסגן ראש העיר: “יום עצוב וקשה לי באופן מיוחד. כל כך קיוויתי והאמנתי שבשורת האיוב לא תגיע, אבל אתמול בערב עוד נודע לי כי אלברטו חברנו היקר מסר את נשמתו לבורא עולם. קשה לעכל וממאן להאמין. רק השבוע דיברנו כהרגלנו אמרת לי והבטחת לי שהכל יהיה בסדר, נהגתי לדבר איתך הרבה והיית אחד האנשים האהובים עליי באופן ניכר. דאגתך התמידית למשפחתך היקרה לבתך, לילדיך, נכדיך וכמובן לרעייתך סוזן היו מעל הכל. מבטיח להמשיך את מה שכל כך אהבת: דאגתך חסרת המעצורים לחיילי צה״ל – שבאה לידי ביטוי בכל מקום ומקום, אהבתך הבולטת במשך שנים רבות לקבוצת הכדורגל המקומית ודאגתך לכל שחקן ושחקן בקליטתו היו מושא להערצה. אני בטוח שנמצא את הזמן והמקום להנציח את זכרך”.



צוות אתר “גליל עולה” משתתף בצערה של משפחת המנוח ובצער מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה. תנחומינו הכנים.

איש משפחה מסור. אלברטו ישראל ז”ל ומשפחתו, שתיבדל לחיים ארוכים