כדורגל: באר שבע מגיעה צפונה

עירוני קרית שמונה תארח את מחזיקת הגביע למשחק אחרון, טרם היציאה לפגרה. כל מה שצריך לדעת לקראת המשחק, בכתבה זו

הסיבוב הראשון של ליגת העל מגיע לסיומו. עירוני קרית שמונה, שטרם ניצחה מאז המחזור הראשון, מה שמוביל אותה לקרקעית טבלת ליגת העל, תקווה עד כמה שאפשר לסגור את הסיבוב הראשון בטעם טוב, אלא שזה לא הולך להיות סיפור פשוט, שכן הערב, בשעה 20:00, היא תארח את מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע – שמדורגת במקום השלישי בטבלה ושואפת להיאבק על תואר האליפות.

בתוך כך, ארגון אוהדי קרית שמונה ה- blue lions, הוציא הודעה, שבה הוא הצהרה על כך, שעד שהמאמן מנחם קורצקי לא יפנה את כסאו, האוהדים השייכים לארגון יפסיקו לעודד את הקבוצה. כך נכתב בהודעת הארגון: “באסיפת חירום שקיימנו אתמול בערב הוחלט להחזיר את המאבק עד אשר קורצקי יילך הביתה ויגאל אותנו מייסורנו.לאור מצבה הקשה של הקבוצה (מקום אחרון!) ולאור האמירות של הבעלים איזי שירצקי וחוסר האכפתיות שמשתקף מדבריו והכי גרוע, מנחם קורצקי, שנאחז בקרנות המזבח ומסרב לקחת אחריות על המצב הנוראי אליו הוא דירדר את קבוצתנו האהובה – אין כדורגל, אין נשמה, הייאוש ניכר על פני כולם ואין אפילו אור בקצה המנהרה….לפיכך, החל מהמשחק הערב ועד אשר קורצקי יקום ויילך, אנחנו לא נעודד ונגיע ללא ציוד עידוד למשחקים.זו רק ההתחלה, בהמשך אף נחריף את צעדינו.תזכרו תמיד, מאמנים באים הולכים אבל אנחנו היינו פה לפני כולם ונשאר אחרי כולם”.

אוהדי ארגון blue lions לצידו של רה”ע, אביחי שטרן


קרית שמונה תתייצב למשחק ללא המגן/בלם זיו מורגן, שמחלים מפציעה. כמו כן, ספק גדול אם הקשר תמיר עדי ושחקן ההתקפה סנין סבאי, שאינם כשירים במאה אחוזים, יוכלו ליטול חלק במשחק. לא ברור, אם אסף צור ימשיך לזכות לקרדיט בשער או שדז’וגאס ברטקוש ילבש שוב את אפודת השוער הראשון. מה שכן ברור, שבאר שבע מגיעה בפורמה מצוינת אחרי ארבעה ניצחונות רצופים וקמפיין מכובד בשלב הבתים של הקונפנרס ליג, כשהיא יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תוציא אותה לפגרת המונדיאל כשהיא מרוחקת בפער לא קטן מפסגת הטבלה.

פורח בנגב. רותם חטואל ומעריץ



קרית שמונה תצטרך לתת דגש גדול על משחק ההגנה. אחריות גדולה מוטלת על כתפיו של הבלם, עאיד חבשי. הפועל באר שבע נהנית מהתקפה פוריה, מלך השערם שלה הוא רותם חטואל, בן חצור, שגדל בקרית שמונה מגיל 15 ועד השלבים הראשונים כשחקן בוגרים. חטואל מרבה לעלות מהספסל, ועדיין מוצא את עצמו חולק את ראשות טבלת מבקיעי הליגה עם 7 כיבושים יחד עם איגור זלאטנוביץ’ ממכבי נתניה, עומר אצילי ממכבי חיפה וג’ורג’ה יובאנוביץ’ ממכבי ת”א. באר שבע אמנם תחסר את הקשר ההתקפי שאפי סולימנוב, אך יש לה הרבה כלים בחלק הקדמי כמו החלוץ תומר חמד, הקשר רמזי ספורי וה”אקס” יוג’ין האנסה. אפרופו “אקסים”, בעמדת המגן הימני פורח בבאר שבע שגיב יחזקאל, שללא ספק יאתגר את שחקני האגף השמאלי של קרית שמונה. “אקס” אחר של באר שבע, המגן/בלם איאד אבו עביד ייעדר בגין פציעה, אך במרכז ההגנה צפוי לעלות בהרכב “אקס” אחר של קרית שמונה – הבלם איתן טיבי.

גם לקרית שמונה “אקס” משלה – החלוץ איתמר שבירו, שגדל בהפועל באר שבע ולמעשה הושאל בעונה שעברה ממנה לקרית שמונה ולאחר מכן נרכש על ידה מבאר שבע. שבירו הוא המוציא העיקרי לפועל של קרית שמונה כבר מהעונה שעברה, לבטח הוא יגיע עם מוטיבציית שיא למשחק מול קבוצת האם שלו, אך בשביל ליהנות מכישוריו הוא יצטרך לזכות להספקת כדורים טובה מחוליית הקישור בראשות רועי קהת ולתמיכה מצד שחקני האגף.

יגיע נחוש להוכיח לקבוצת האם שלו. איתמר שבירו (מדיה מנהלת הליגות)