כדורגל: צפו בשער שהעניק לצפת ניצחון דרמטי

שער שכבש לירוי נחמן המחליף העניק לצפת ניצחון 1:2 חשוב על אחווה כפר מנדא

תודתנו נתונה למר מאיר ינקו היקר – עיתונאי אתר ועיתון “חדש בגליל” על עזרה בפרטים מהמשחק וצילום השער

ערב שמח להפועל עירוני צפת, שמלבד שני ניצחונות מצאה את עצמה מפסידה ב-7 משחקי ליגה, בשניים מהם ספגה שער בתוספת הזמן ובכמה מהם ספגה כמות שערים נכבדת – כמו באמצע השבוע במשחק ההפסד 6:2 בשפרעם. הערב הקבוצה של משה ריי חזרה לביתה אחרי חודש בו לא התאפשר לה לארח משחקים במגרשה הביתי בצפת, בשל צו הסגירה שהוצא למגרש ע”י המשטרה, בשל כשלים בעמידה בדרישות הבטיחות. הקבוצה הצפתית אירחה למפגש תחתית את אחווה כפר מנדא, שמדורגת מתחת לקו האדום ואותה היא הקדימה בשתי נקודות. צפת הצליחה להשאיר את הנקודות בבית ולשדרג את מעמדה בתחתית הטבלה עם היציאה לפגרת המונדיאל.

שער שני השבוע. חננאל אברהם



אחרי מחצית ראשונה חלשה ואנמית, נפתחה המחצית השניה בסערה משני הצדדים: כבר בדקה ה-46 שער מרשים של חננאל אברהם בבעיטה מרחוק העניקה לצפת יתרון 0:1, כעבור 5 דקות צפת ספגה שער שוויון בנגיחה של שחקן אורח – שקבע שוויון 1:1. בשלהי המשחק היה זה הזמן של לירוי נחמן, שהצטרף לקבוצה רק בשבוע שעבר. שחקן ההתקפה המוכשר, שעלה מהספסל, זכה למסירה מוצלחת מחננאל אברהם, כבש שער דרמטי בתוספת הזמן וסלל את דרכה של צפת לניצחון 1:2 מתוק וחשוב.

חננאל אברהם, אמר לאחר המשחק: “אני באתי נחוש ורציתי לקחת את המשחק עלי. רציתי מאוד לתת גול. שמח שנתתי את הפס בזמן ללירוי, שמח בשבילו שהוא כבש. אני מבטיח להמשיך לתתת יכולת טובה. בעזרת השם, צפת לא תרד ליגה ואפילו אולי תגיע לפלייאוף העליון”.

צפו בשער שכבש לירוי נחמן