כדורסל גברים: תל חי ניצחה את דפנה

קבוצת הסטודנטים גברה על דפנה בביתה. רשמים מהמשחק בכתבה זו

ליגת “ארץ הצפון” – ליגת הכדורסל של יישובי הגליל העליון, יצאה אמש לדרך עם שני משחקים: במשחק הפתיחה של הליגה אירחה דפנה את קבוצת הסטודנטים של תל חי – ועליו נרחיב בכתבה זו. במשחק השני אירחה ראש פינה את ברעם . לפני שנעבור לסיקור של סיני משה-רובינשטיין, נציין כי פרטים אודות הקבוצות המשתתפות בליגה ושיטת המשחקים, ניתן למצוא בכתבה שפורסמה בבוקר יום שבת.

קבוצת דפנה בהדרכתו של כדורסלן העבר משה אלמישלי, אירחה את קבוצת תל חי בהדרכתו של שני גלזר. שתי הקבוצות באו בסגלים מלאים שיחקו בלחץ מלא על כל המגרש ורצו בכל הזדמנות. לירן לנגליב וסיני משה רובינשטיין התקשו בשורות דפנה לנהל סגל של 13 שחקני,ם אך בסופו של דבר רשמו פייט יפה כנגד אחת הקבוצות החזקות של הליגה. בתל חי יכולים להתגאות בכך שהם כבר מכשירים את הדור הבא של השחקנים כשרז זיסרמן הצעיר רשם דקות משמעותיות במשחק.

יד רכה מטווחים שונים. ניר קורן, הזוכה בתחרות הקליעות שנערכה במחצית

תל חי צעדה ביתרון 16:25 בתום הרבע הראשון, בתום המחצית הראשונה יתרונה עמד על 30:34, ברבע השלישי תל חי רצה ליתרון דו ספרתי – 34:45 ובסיום המשחק חגגה ניצחון 49:56.

שחקנים בולטים: בדפנה מרקי איברהים – ששיחק בעונה האחרונה במכבי קרית ביאליק מליגה א’, וכדורסלן העבר מקסים קיקוס, ששיחק שנים רבות בליגה הלאומית ואמש קלע 9 נקודות.

בתל – חי בלטו: עומר סתם ותמיר גורדו – שקלע 15 נקודות.

נפרדו בחיוך. שחקני דפנה (במדים שחורים) ושחקני תל חי