כדורסל: ליגת ארץ הצפון יוצאת לדרך

שני משחקים ייערכו כבר הערב. כל מה שצריך לדעת על הליגה, בכתבה זו

פגרת הנבחרת, שהשביתה מפעילות את ליגת העל, גורמת לכם לטפס על הקירות? אל ייאוש.  ליגת הכדורסל האזורית של הגליל העליון שוב על המפה. אז לאחר שבקיץ הזה החבר’ה “הבריזו”, הגיע לו החורף והפעם לא היה מקום לתירוצים. מאמן הכדורסל זיו ברתנא – רכז הספורט הקהילתי בעמותת הספורט גליל עליון, פעל בצורה אינטנסיבית כדי להקים ליגת חורף. מפה לשם, 7 קבוצות נרשמו וישתתפו בליגה, הקבוצות ייצגו יישובים מסוימים, אך בחלקן ניתן יהיה למצוא גם שחקנים מיישובים אחרים.

חלקם יחכו לכם בשבוע הבא, באולם החדיש ביסוד המעלה. שחקני יסוד המעלה/חולתה בשנת 2019



אז איך הליגה תתנהל מבחינה תחרותית? ליגה אחת עם שישה מחזורי ליגה, בסיומה “האלופה” תעפיל לחצי גמר הפלייאוף. על שלושת הכרטיסים הנוספים יתחרו 6 הקבוצות, שיסיימו את הליגה הסדירה במקומות 2-7, כאשר הקבוצות שבמקומות 2-4 יזכו ליתרון ביתיות בשלב רבע הגמר, שייערך בשיטת נוק אאוט של משחק אחד. הקבוצה שתסיים במקום השני תארח את הקבוצה שתסיים במקום השביעי, הקבוצה שתסיים במקום השלישי תארח את הקבוצה שבמקום השישי, הקבוצה שתסיים במקום הרביעי תארח את הקבוצה שבמקום החמישי.

המחזור הראשון ייצא היום לדרך: דפנה תארח בשעה 18:00 את הסטודנטים של תל חי, ראש פינה תארח בשעה 20:00 את ברעם. המשחק שישלים את המחזור יתקיים בשבת הבאה – יסוד המעלה/חולתה תארח את גדות. שדה אליעזר תהיה חופשית במחזור הראשון. כל הכרטיסים לאזורי ה- VIP נמכרו מבעוד מועד, מה שמאפשר להנהלות הקבוצות לפתוח את היציעים לכניסה חופשית של הקהל…הגיעו בהמוניכם, הזדמנות טובה ליהנות מספורט קהילתי מהנה קל”ב.

רובם יהיו בסגל גם הפעם. ראש פינה – אלופת 2019