כדורגל: ממב”ע בצוהריים, צפת בערב

שבת של כדורגל בליגה ב’. צפת חוזרת הביתה, ממב”ע שוב בחוץ

רגע לפני היציאה לפגרת השזרוע, שהפעם זוכה לשם יותר יוקרתי בדמות “פגרת המונדיאל”, שבת של כדורגל מצפה לנו בגזרת מחוז צפון א’ של ליגה ב’. גולת הכותרת היא חזרתה של הפועל עירוני צפת אחרי חודש ימים הביתה, עם פקיעת צו הסגירה שהוציאה המשטרה לאצטדיון בעיר, בשל כשלי אבטחה שהתגלו במקום.

בשעה 12:30 בני ממב”ע – שמקדימה בשתי נקודות את הקו האדום, תתארח אצל קבוצת מרכז הטבלה של בני בענה, שמגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים. ממב”ע מרבה לספוג העונה, זה למעשה עקב אכילס של הקבוצה. באמצע השבוע גם כיבוש של שלושה שערים לא הספיקו לניצחון על קבוצת התחתית של בית”ר נהריה, שחוללה מהפך וניצחה אותה. ממב”ע תקווה להגיע בסגל רחב יותר למשחק, אחרי שסבלה במשחקים האחרונים מהיעדרות של שחקנים בגלל פציעות וחובות כספיות. מנגד, בענה עומדת על ממוצע של כמעט שתי הבקעות למשחק, בהחלט נתון שצריך לקחת בחשבון. משחק הגנה טוב הוא המפתח במשחק הזה.

הגיע הזמן לנצח. שחקני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)



בשעה 20:30 הפועל עירוני צפת – שמדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה, תארח את אחווה כפר מנדא, שמקדימה אותה בנקודה אחת. כפר מנדא בשבוע שעבר הבקיעה ארבעה שערים לרשתה של קבוצת מרכז הטבלה של בענה, שניצחה אותה 4:5. צפת הייתה קרובה להפתעה של המחזור, אך שוב ספגה בתוספת הזמן במשחק מול המוליכה מקרית ים וחזרה לביתה בידיים ריקות. צפת מוכרחה את השוער בשאר דאהר והבלם יוגב אלישע, שיביאו את אקסטרות הניסיון שברשותם, בחלק ההתקפי היא תקווה ששחקנים דוגמת שניר אברג’ל וזידאן עמאר יהיו במיטבם. הכניסה למשחק חופשית, אם תרצו שניים במחיר אחד – מוזמנים להגיע בשעה 18:15 למשחק שבו תארח קבוצת ילדים א’ המוכשרת של צפת את בני מראר.

לצאת לפגרה עם ניצחון ושיפור עמדות בתחתית. שחקני צפת (צילום: יגאל שיש – קבוצת הפייסבוק צפת המצולמת)