כדורסל: כדורסל גברים ונשים בשני מוקדים בגליל

קבוצות הדגל של הפועל גליל עליון בערב כדורסל גלילי וביתי. הנשים במשחק ליגה ראשון העונה, הגברים במשחק רביעי ביורופקאפ.

יותר מחצי שנה עברה מאז שקבוצות הגברים וקבוצות הנשים של הפועל גליל עליון שיחקו באותו יום ובאותה טריטוריה. היום זה קורב שוב והדבר החשוב בכל הסיפור: אפשר ליהנות מכל העולמות, להגיע למשחק הגברים שיחל בשעה 17:30 ולאחר מכן להמשיך לאולם ביסוד המעלה, שם ייצא לדרך בשעה 19:30 משחקה הראשון לעונה הזו של קבוצת הנשים במסגרת הליגה הלאומית.

צריכים אתכם אקטיביים ביציעים. אוהדי הגליל במפגן עוצמה (צילום: גיל נוימן)



בשעה 17:30 קבוצת הגברים תנסה לשים בצד את הבעיות מהזירה המקומית ולזכות בניצחון שלישי בארבעה משחקים במסגרת היורופקאפ, כשתארח את גולדן אייגל מקוסבו, שהובסה בשני המשחקים של הסיבוב הראשון כולל במשחק מול הגליל, שניצחה 76:93. גליל עליון לא יכולה להרשות לעצמה הפסד נוסף, בטח ובטח שלא מול יריבה נחותה באופן משמעותי, אך לא כזו שיש הצדקה לזלזל בה – בטח לא לאחר הניצחון המפתיע על באמברג, מה גם ששאננות עלולה לעלות ביוקר. לגליל יהיה זה משחק שני בתוך 48 שעות, שלושה ימים לפני משחק ליגה ביתי מול סגנית האלופה, בני הרצליה, כך שחלוקת כוחות נדרשת. בגליל מקווים בשלב מוקדם לפתוח פער גדול, שיאפשר שילוב של שחקני הסגל הרחב בשלב מוקדם, כדי להקל בעומסים על שחקני הקבוצה.

אפשרויות הצפייה במשחק: ביציע – רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר “אוונטר”
צפייה בשידור הישיר בערוץ 59

אין מקום למעידות. שחקני הגליל והצוות המקצועי (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)



בשעה 19:30 קבוצת הנשים תארח את הפועל מג’דל כרום למשחק במסגרת המחזור הראשון של הליגה הלאומית, שישה ימים אחרי הניצחון הגדול במשחק הגביע מול מכבי כרמיאל מהארצית. הערב צפוי לשחקניות הגליל משחק הרבה יותר קשה ומאתגר מול קבוצה עם סגל שחקניות מצוין, שבעונה שעברה ניהלה עם הקבוצה הקודמת של הגליל מאבק צמוד על המקום השלישי ומרבית המשחקים בין הקבוצות היו צמודים ומרתקים. מוזמנים ומוזמנות לקרוא כתבה נרחבת על הקבוצה החדשה, שנבנתה בגליל, עם דבר המנהל ליאור סרף ודבר הקפטנית מיתר אסולין. 

מחכות לכן באולם ביסוד המעלה. קבוצת הנשים והמאמנת נטלי שדה