כדורסל גברים: מתקרבים לשלב הבא של היורופקאפ

הפועל גליל עליון ניצחה 73:85 בביתה את גולדן אייגל ועלתה למאזן של 1:3.

קבוצת הגברים של הפועל גליל עליון, שפתחה בצורה לא מוצלחת את העונה בזירה המקומית עם שלושה הפסדים בארבעה משחקי ליגה, זכתה היום בניצחון שלישי בארבעה משחקים ביורופקאפ – הפעם 73:85 ביתי על גולדן אייגל יילי מקוסבו, שאותה היא ניצחה 76:96 במשחק הראשון.

הקבוצה האורחת, שבשבוע שעבר הפתיעה את באמברג הגרמנית, שנהנתה ממאזן מושלם, עשתה חיים קשים לשחקני הגליל בשלושת הרבעים הראשונים, שהיו צמודים מאוד. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 24:25 לזכות הגליל, הרבע השני הסתיים ביתרון 39:40 לזכות הקבוצה האורחת, הרבע השלישי הסתיים ביתרון 49:55 לזכות הגליל. ברבע האחרון הגנה קשוחה ומשחק התקפה קולח ותכליתי היו שם המשחק מבחינת הגליל, שהצליחה ליצור ריצת 7:24 ובכך בעצם סללה את דרכה לניצחון 73:85, כשבשלהי המשחק זכו לטעום מהחוויה גם שחקני הבית הצעירים, רועי קוז’יקרו ונדב מלכה, שכמו רון כהן שזכה ליותר דקות משחק, לא הצליחו לעלות על לוח הקלעים, אבל שותפים בהחלט לניצחון, שמקרב את הקבוצה לשלב הבא.

תרמו את חלקם לניצחון. ג’יילן האדסון ונמרוד לוי (צילום: גיל נוימן)



רשימת קלעים בהפועל גליל עליון: רועי הובר ונמרוד לוי – 17 כ”א, מאליק אבו ג’יילן האדסון, איתי מושקוביץ – 11 כ”א, דיישון בוקר –  8 נקוודת, ברייס וושינגטון – 6, הראל רינסקי – 3.

המספרים הבולטים בסטטיסטיקה: הפועל גליל עליון קלעה 11/19 מחוץ לקשת, רועי הובר עם 3 שלשות מחמישה ניסיונות, ברייס וושינגטון סיפק 3 חטיפות, דיישון בוקר סיפק 9 אסיסטים, מאליק אבו סיפק 10 כדורים חוזרים. 

במוצ”ש הקרובה תארח הפועל גליל עליון למשחק ליגה את בני הרצליה, משחק שיחל בשעה 18:00. רכישת כרטיסים ייצאו למכירה החל ממחר באתר “איוונטר”

לא משאירים כסא אחד ריק בשבת הקרובה. אוהדי הגליל במפגן עוצמה (צילום: גיל נוימן)