כדורגל: התאומים מטמרה ממשיכים בקרית שמונה

שחקני קבוצת הנוער, מוחמד והישאם אבו רומי, חתמו על חוזה לשלוש עונות נוספות בעירוני קרית שמונה.

מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה הפכה בעשור האחרון למחלקה שמקדמת שחקנים מכל רחבי הארץ, בדגש מיוחד על אזור הצפון. שני שחקנים שקלטה בעונה שעברה לקבוצת נערים א’,  התאומים מוחמד והישאם אבו רומי מהעיר טמרה, חתמו על הסכם לשלוש השנים הבאות במועדון הצפוני באמצעות סוכנם עו”ד שרבל ג’ובראן ומנהלם האישי, רון פלדהיים, מנהל מחלקת הנוער של מכבי קרית אתא, שמלווה את השניים עוד משנתון טרום ב’, כששיחקו לצד בנו, נבו, בהפועל חיפה.

מוחמד, המשחק בעמדת החלוץ, שיחק העונה ב-17 מתוך 20 משחקי הליגה של הקבוצה, ובהם כבש 8 שערים. כמו כן הוסיף החלוץ המוכשר עוד 4 שערים במסגרת גביע המדינה. הישאם, המשחק כבלם, שיחק ב-18 משחקי ליגה מלאים מתוך ה-20, בהם כבש שער אחד, ובמשחק נוסף הוחלף לקראת הסיום. צמד האחים גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, ולפני שנתיים שיחקו בקבוצת נערים ב’  של מ.כ נווה יוסף.

מוחמד אבו רומי הגיב לחתימה על ההסכם החדש: “אני רוצה להודות לדורון שנפר ולעירוני קרית שמונה על ההזדמנות שהעניקו לנו ועל האמון בי ובאח שלי. נמשיך לעבוד קשה ולהוכיח להם שלא טעו”.

הישאם אבו רומי הוסיף: “מגיל קטן האמנו שנגיע לנוער ובוגרים במועדון גדול בליגת העל. חובת ההוכחה עלינו. נחזיר לקרית שמונה לא רק על המגרש, גם מחוצה לו”.

צמד השחקנים לצידו של דורון שנפר – יו”ר מחלקת הנוער של קרית שמונה ולצד אביהם