80 ונהנים

עמותת ותיקי הגליל ערכה אירוע הוקרה לילידי 1942. היה שמח ומהנה

אירוע ההוקרה של עמותת ותיקי הגליל לבני ה-80 במועצה הוא ערב שהפך למסורת גלילית במיטבה. השנה מי שהגיעו לגיל הזהב הם ילידי 1942, אשר נהנו בשבוע שעבר בבית העם בכפר בלום מערב שהוא קודם כל חגיגה. זהו ערב המהווה הזדמנות מצוינת להעביר את רגשי ההערכה והכבוד שרוחשים אנשי הגליל לתושבים הוותיקים. במהלך הערב התקיימה קבלת פנים מרשימה ונשמעו ברכות של ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, ושל זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל. מעבר לכך, התקיים מופע שאנסונים צרפתיים מבית היוצר של משפחת אבן-חן שהרימה שואו לפנתיאון.

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל: “ביומיום אנחנו פוגשים רבים ממשתתפי האירוע, ילידי תחילת שנות ה-40 של המאה הקודמת, במקומות של תוכן וערך. הם מתפתחים ומייצרים משמעות עבורם ועבור הסביבה, אם בעשייה מקצועית בקיבוצים ובאזור, או בפעילויות האזוריות של העמותה. הכיף הגדול שלי באירוע היה קבלת הפנים ברחבת בית העם, במהלכה נפגשו מאות האורחים, החליפו חוויות, העלו זיכרונות ונהנו ממצגת מרהיבה ומרגשת שהכנו במיוחד עבור בני ה-80”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “הם נולדו בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, כשהיו בני שש קמה מדינת ישראל, והיום בגאווה גדולה הם מסתכלים על מה שבנו בעשר אצבעות. הביקוש הגדול להצטרף אלינו לקיבוצי המועצה מוכיח שהם הצליחו. אנו מצפים מהם לעוד שנים של משמעות ועשייה ומחויבים להמשיך את מורשתם – התיישבות בגליל העליון, עבודה קשה וחיזוק ערכי הקהילה הקיבוצית. תודה לצוות עמותת ותיקי הגליל על ארגון האירוע הנהדר”.