כדורסל גברים: יורופקאפ, גליל עליון הגיעה !

הפועל גליל עליון ניצחה 76:93 את גולדן איגל יילי מקוסבו, במסגרת המחזור הראשון של היורופקאפ.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

הפועל גליל עליון חזרה הערב למפעלים הבכירים של אירופה בגדול !!! אחרי ההפסד לאלופה מחולון בגביע הווינר, אחרי ההפסד האכזרי והכואב לגלבוע בשבת האחרונה אחרי שתי הארכות, הפועל גליל עליון התייצבה הערב למשחק חוץ מול גולדן איגל יילי מקוסבו, הפגינה עליונות לאורך רוב דקות המשחק וזכו בניצחון 76:93.

הרשים בביצועיו. מאליק אבו בפעולה תכליתית



פתיחת המשחק לא היוותה פרומו אמין לבאות, שכן הקבוצה המארחת מצאה את עצמה ביתרון 3:12, אך גליל שינסה מותניים ועד לסיום הרבע הראשון הצליחה לחולל מהפך, אך הקבוצה המארחת הצליחה עם שלשה בסמוך לבאזר לרדת ביתרון 20:23.

מהרבע השני של המשחק ועד לסיומו, ככל שחלפו הדקות הפך המשחק לכזה שבמעמד צד אחד: דיישון בוקר וג’יילן הדסון נכנסו לקצב גבוה, גליל הצליחה שוב לעלות ליתרון, אך הפעם כבר לא שמטה אותו עד לסיום, כששותף בכיר לחגיגה הוא איתי מושקוביץ, ששב מפציעה ארוכה. להפסקת המחצית ירדה גליל ביתרון 35:48, להפסקת הרבע השלישי ירדה ביתרון 54:72 ובסיום המשחק חגגה ניצחון 76:93.

נכנס לעניינים. רועי הובר



את טבלת האסיסטים מוביל דיישון בוקר עם 8 מוצלחות, את טבלת הריבאונדים מוביל מאליק אבו עם 11 כדורים חוזרים. השחקנים החדים של הגליל מחוץ לקשת הם דיישון בוקר עם 4 קליעות מ-5 ניסיונות, ונמרוד לוי עם 3 קליעות מ-4 ניסיונות.

את רשימת הקלעים הוביל ג’יילן הדסון עם 20 נקודות. יתר הקלעים: דיישון בוקר – 18, איתי מושקוביץ – 14 ( 6 אסיסטים), מאליק אבו – 12 (6 מ-7 מתוך הבקבוק), נמרוד לוי – 11, רועי הובר – 8, ברייס וושינגטון 6 (כולן מהקו עם מאה אחוזי הצלחה), יהל מלמד ורון כהן – 2 כ”א. שיחק: הראל רינסקי.

במוצאי השבת הקרובה תארח הפועל גליל עליון את הפועל באר שבע, בשעה 19:30, באולם “הפיס” בכפר בלום, עם תקוות לניצחון ליגה ראשון.

צריכים אתכם בשיא העוצמה. אוהדי הגליל במפגן עוצמה