כדורגל: הצעירים שמתחילים עונה

מרבית קבוצות הילדים באזור יחלו בסופ”ש הקרוב את משחקי הליגה. מה מצפה להן במחזור הפתיחה? על כך בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה וכמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים (כמה שהתגעגענו לפתיח הזה). אז אחרי שבסופ”ש שעבר החלו קבוצות החטיבה הצעירה של עירוני קרית שמונה את העונה במשחקי גביע, בסופ”ש הקרוב הן ייטלו חלק במעגל משחקי הליגות השונות, כך גם קבוצות ממועדוני כדורגל נוספים מהגליל העליון והגולן, אם כי קיימת סבירות שחלק מהמשחקים יבוטלו בשל מזג האוויר. סופ”ש הזו יוקדש למשחקי קבוצות הילדים מהאזור, אך הוא יהיה גם בסימן החזרה של קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה לפעילות.

לפני שנעבור לסקירת המשחקים הצפויים, הבהרה בנוגע לשיטת המשחקים בגילאים הצעירים במחלקות הנוער. בעונה הזו נעשתה רפורמה בשיטת המשחקים. אחרי שנים רבות, שבשנתוני טרום א’ וילדים ג’ הונהגה שיטת משחק שבה שיחקו במקביל שתי קבוצות עם 8 שחקנים כ”א לרוחב, העונה הזו בשנתונים אלה משחקים תשעה מול תשעה עם שערים מיוחדים, כשתחומי המגרש מסומנים עם קונוסים וסרטים והם על טווח שבין שתי רחבות ה-16 של המגרש הגדול. את הסקירה לקראת משחקי מחלקות הנוער תוכלו לקרוא בהמשך הכתבה.

חיכו לזה הרבה זמן. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין



משחקי מחלקות הנוערמשחקי יום שישי

11:00, עילוט: קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת מהדרג המחוזי תקיים משחק השלמה במסגרת השלב המוקדם של גביע המדינה, כשתתארח אצל מכבי אחי נצרת מהליגה הארצית. צפת תקווה להופיע בכבוד וליהנות מהחוויה.

12:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה – ששובצה במחוז ארצית צפון ותשאף להתמודד על העליה לליגת העל, תחל את דרכה במשחקי גביע המדינה, במשחק דרבי אזורי מול הפועל מרום הגליל – ששובצה במחוז צפון. קרית שמונה הייתה סינדרלת הגביע הגדולה של העונה שעברה והדיחה קבוצות בכירות בדרך לשלב רבע הגמר, שבו נעצרה העונה. גם העונה היא שואפת לעשות הישגים במפעל זה.

12:00, כפר מנדא: קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת, שלפני הסגר הספיקה לתת פייט במשחק גביע מול הפועל חיפה, תחל את דרכה בליגת צפון 1, במשחק חוץ שבו תתארח אצל מכבי כפר מנדא.

13:00, כפר בלום: מגרש המיתולוגי בכפר בלום חוזר לארח משחקים. בשבת הקרובה הוא יארח את משחקה הראשון של קבוצה ממועדון הכדורגל החדש מ.כ גליל-גולן, שהוקם כזרוע התחרותית של בית הספר לכדורגל של המאמן אלון יוגב. קבוצת ילדים ג’, ששובצה במחוז צפון, תארח את סקציה מעלות-תרשיחא.

13:00, קצרין: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין, שתשחק במחוז צפון 1 והיא הקבוצה הצעירה ביותר של המועדון, אליה משתייכים שחקנים שלהם זו תהיה עונה ראשונה במסגרת תחרותית, תחל את העונה במשחק ביתי מול הפועל כאוכב.

14:00, טמרה: קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון, ששובצה במחוז צפון 1 והיא גם הקבוצה היחידה של המועדון, תקיים משחק ליגה תחרותי ראשון והיא תתארח אצל אהלי טמרה.

מתחילים עונה חדשה. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



משחקי השבת

11:00, המגרש הסינטטי בקרית שמונה: קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, שהודחה בשבוע שעבר ע”י מכבי חיפה/נהלל ממשחקי גביע המדינה, תקווה להתחיל את העונה במחוז חוף ברגל ימין, כשתארח את בית”ר חיפה.

12:30, המגרש הסינטטי בקרית ים: קבוצת ילדים ב’ של עירוני קרית שמונה, שניצחה בשבוע שעבר את הפועל מטה אשר ועלתה שלב במשחקי הגביע, תשחק העונה  במחוז מפרץ 1. במשחק הליגה הראשון היא תתארח אצל מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

13:00, מגרש קרית חיים: קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה, שהודחה בשבוע שעבר ממשחקי הגביע ע”י אהלי טמרה, תקווה להתחיל ברגל ימין את דרכה במחוז חוף, כשתתארח אצל הפועל חיפה.

14:00, כפר בלום: קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל-גולן, ששובצה במחוז צפון 1, תארח את מ.כ אלנהדה נצרת.

עולים למגרש. ילדי קבוצות מ.כ גליל-גולן



יום ראשון

14:00, המגרש הסינטטי בעילוט: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת – ששובצה במחוז צפון 2, שמורכבת בחלקה משחקנים ששיחקו בעונה שעברה בקבוצת שנתון ילדים א’ של העונה הזו – אליהם מצטרפים שחקנים מבית הספר לכדורגל, תתארח אצל הפועל אליתיחאד נצרת.

עונה עם שאיפות גבוהות בליגה ובגביע. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה