כדורגל: גם הילדים הצטרפו לחגיגה

קבוצות הילדים מהגליל והגולן הצטרפו למעגל משחקי הליגות. סיכום המחזור בכתבה זו.


פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, עם מהדורה ראשונה לעונה הזו הסוקרת משחקים גם מליגות הילדים, שיצאו בשעה טובה לדרך בסופ”ש האחרונה. הרבה שערים, הרבה מילים וגם הרבה סרטוני וידאו מהמשחקים. יש למה לחכות.

אושרי דרור כובש לזכות נערים ג’ של קרית שמונה



השגרירים

עידו אלמישלי
– קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, עלה כמחליף בדקה ה-57 במשחק הדרבי מול הפועל, שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה נחלה הפסד 3:2 במשחק החוץ מול הפועל ערערה. בהרכבה עלו הקשרים ליאד סופר (צפת) – שהוחלף בדקה ה-72 ואביהוא סבתי (קרית שמונה) – שכבש שער בדקה ה-15 והוחלף בדקה ה-80.

ליאם אלוק (קרית שמונה) – חלוץ קבוצת נערים א’ של מכבי פ”ת, רשם הופעה בת 60 דקות במשחק הניצחון 1:3 על מ.ס אשדוד.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על מכבי ת”א.

ארבעה שחקנים יוצאי מ.ק קצרין משחקים בקבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני כרמיאל, שניצחה 1:3 את עירוני נשר. הקשר ההתקפי יהלי אפשטיין (חד נס), כבש שער בדקה ה-65 והוחלף 6 דקות מאוחר יותר.  עוד בסגל כרמיאל: יאיר בן נר (קדמת צבי), מאור ביצ’א ואמיר מדינה (קצרין).

שער בכורה בכרמיאל. יהלי אפשטיין (צילום: פרנסואה ביטנקורט)



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
צברה נקודת ליגה שלישית בארבעה משחקים, אחרי שסיימה בתוצאת שוויון 2:2 את המשחק הביתי מול הפועל רעננה, שחוללה במהלך המחצית השניה מהפך, שמחק את היתרון שהשיגה קרית שמונה משער שכבש אורי שנפר בדקה ה-39. שער שכבש עמית מועלם בדקה ה-73 קבע את תוצאת המשחק.

קבוצת נערים א’, בהדרכתו של אדריאן רוצ’ט, זכתה בניצחון 1:4 במשחק הביתי מול הפועל עכו. כל השערים לזכות קרית שמונה הובקעו במחצית הראשונה. ברשימת הכובשים: יאיר שמש, ראמי בטחיש (פנדל), רן חליווה ועומר תמיר. לקבוצה מאזן מושלם בתום שני מחזורי ליגה. בהגרלת משחקי גביע המדינה נקבע כי הקבוצה תארח את מ.ס קרית ים מהליגה המחוזית.

קבוצת נערים ב’ הוליכה פעמיים ביתרון במחצית הראשונה של המשחק הביתי מול בית”ר טוברוק נתניה, אך למרות זאת ירדו עם הפסד 3:2 מהמשחק, בגלל שערים שספגו במחצית השניה. את השערים כבשו: רוי לגיסימו וזוהיר נסארלדין.

קבוצת נערים ג’ עם מאזן מושלם בתום שני משחקים, שבוע אחרי שחוללה מהפך בתוספת הזמן וניצחה 3:4 את קבוצת המשנה של הפועל חיפה, הצליחה הקבוצה של בהא הייב לנצח 1:3 את משחק החוץ מול מכבי עירוני קרית אתא, שהוליכה 0:1 בתום המחצית הראשונה. את השערים (ניתן לראות בוידאו בתחתית הכתבה) לזכות קרית שמונה כבשו: ירין עמר, אושרי דרור ונהוראי אוחנה בבעיטת פנדל.

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:9 את משחק החוץ מול הפועל טירת כרמל. כבשו לזכותה: שליו דיין – שלושער, אביעד מלכה ורועי אוחיון צמד כ”א, איתי וסטריש וחזאעי אבו עואד.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה ניצחה 0:7 את משחק החוץ מול בית”ר חיפה. כבשו לזכותה:רועי וקנין – צמד, איתמר אברו, אורי אביטן, נועם חנייא,תום אשמוז ובלאן ווביך.

קבוצת ילדים ג’ 1 נחלה הפסד 3:1 במשחק מול בית”ר נהריה.

קבוצת ילדים ג’ 2 נחלה הפסד 2:1 במשחק מול הפועל עראבה.

קבוצת טרום א’ ניצחה 0:7 את הפועל כאוכב.

ירין עמר כובש לזכות קבוצת נערים ג’ של קרית שמונה


נהוראי אוחנה כובש לזכות קבוצת נערים ג’ של קרית שמונה



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים א’ ניצחה 0:4 את מכבי עוספיה במשחק חוץ ביום שבת. כובשי השערים: רתם תפארת צמד, איתי אזולאי צמד.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:11 את קבוצת המשנה של הפועל עפולה במשחק חוץ ביום ראשון. כובשי השערים: עילאי איזנברג צמד, רוביל שמס אלדין צמד, ניצן בנישו, דוד אבוטבול, דניאל חזות, עופרי פלג, גוני אשכנזי, איתמר ויינשטיין, ניל אבו סאלח.

קבוצת ילדים ג’ ניצחה 5-0 את הפועל כאוכב במשחק בית ביום שבת. כובשי השערים: אילי זהבי, עומרי נסטל, אלון שוורץ וטומי הבט צמד.

קבוצת טרום א’ ניצחה 7-1 את הפועל טובא במשחק בית ביום שישי, המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה. כובשי השערים: עידו מרגלית צמד, אביתר לוי צמד, איליי גרינוולד, אוראל ונונו ויאן ספדי.

הסתדרו ברביעיות. קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן

בני ממב”ע

קבוצת הנוער החמיצה הזדמנות לזכות בניצחון בכורה, אחרי שהפסידה במחזור הפתיחה של העונה. שער שספגה עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק מול מ.ס משהד קבע שוויון 3:3 בסיום, זאת לאחר שהוליכה פעמיים ביתרון במחצית הראשונה משערים שכבשו: ניל אבו סלאח וראם אבו סלאח, ולאחר שבדקה ה-80 ראם אבו סלאח השלים צמד והעניק לה יתרון 2:3.

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 2:1 במשחק מול בני דיר אל אסד. שער שכבש בבעיטת פנדל ג’וואד כחלוני בדקה ה-67 צימק את התוצאה.

הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער עם הפסד שני – הפעם 3:1 במשחק מול הפועל עראבה. רפאל ביתן כבש שער מצמק בתוספת הזמן.

קבוצת נערים ג’ ניצחה הערב 0:3 את אחווה כפר מנדא. כבשו לזכותה: נועם גאדג’, נועם מסס וליאב ג’רבי.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 0:11 את הפועל אעבלין. את השערים לזכותה כבשו: יעקב ישראל סופר – 5, ינאי עטון – 3, איתי ארביב, נועם אזולאי, אברהם עזרא, אוריאל אביבי.

למרות הכל, הספורטיביות והכבוד ההדדי ניצחו. שחקני קבוצת ילדים ב’ של מרום הגליל (מימין) והפועל אעבלין


הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 7:1 במשחק החוץ מול הפועל כאוכב. עילאי טוויזר כבש שער מצמק בדקה ה-74.

מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ נחלה הפסד ביתי 4:2 במשחק מול צעירי סכנין. את השערים לזכות קצרין כבש: לביא דויטש (צמד)

הפועל גליל עליון

קבוצת טרום א’ נחלה הפסד 3:0 במשחק הביתי מול צעירי סכנין.

שער ראשון לעונה. אביהוא סבתי