קרית שמונה: מתחילים לבנות מתחם אגרי פודטק

בטקס שנערך הבוקר בהשתתפות השרה ברביבאי הונחה אבן פינה להקמת פארק תעשיות.

בוקר מרגש בעיר קרית שמונה. במעמד שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי, הונחה הבוקר אבן פינה להקמת פארק תעשיות חדשני ומתקדם בתחומי האגרי-פודטק באזור התעשייה הצפוני בקריית שמונה.עלות הקמת הפארק תימשך כשנתיים בעלות כוללת של כ-36 מיליון שקלים אשר תוקצבו בתמיכת מנהל אזורי התעשייה במשרד הכלכלה והתעשייה.

גם שלט יש. תמונה מהטקס (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)



ראש העיר, אביחי שטרן: “אני מתרגש לעמוד כאן במעמד ההיסטורי הזה שבו אנחנו זוכים להניח אבן פינה לפיתוח פארק התעשיות הבא של ישראל והגליל המזרחי בתחומי האגרי-פודטק”, אמר ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן. “פיתוח הפארק מגיע לאחר עבודה ממושכת של גיבוש חזון ואסטרטגיה שנעשתה על ידי גופי ממשלה, מגזר עסקי, תעשייה, מחקר ואקדמיה ורשויות מקומיות מהגליל המזרחי- להפיכת קריית שמונה לבירת הפודטק העולמית. במשך שנים דיברנו על אסטרטגיה וחדשנות ולא כולם הבינו לאן אנחנו חותרים והיום אפשר לראות בעיניים ובשטח למה התכוונו. הפכנו חלום למציאות”.

ראש העיר ציין את השותפות העמוקה של משרד הכלכלה והודה לשרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי ששמה לעצמה את חיזוק הפריפריה וקריית שמונה כמשימה לאומית.שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי אמרה כי בכל פעם שהיא מגיעה לקריית שמונה היא רואה שדברים זזים ותמשיך לעשות כל שבידה יחד עם אנשי משרדה כדי לבסס את מעמדה של קריית שמחנה כבירת פודטק בינלאומית.יו”ר מנהלת האגרי-פודטק ומנכ”ל מכון מיג”ל דוד זיגדון: “זהו יום משמח לאזור כולו המעיד על המשך תנופת הפיתוח הכלכלי שהאזור מקדם בשנים האחרונות. פיתוח ושיווק הפארק לחברות מובילות בישראל ובעולם הינו בשורה נוספת וחשובה לכלכלה האזורית אשר תאפשר לחברות הצומחות באזורנו בימים אלו להמשיך להתפתח וצמוח באיזור ולא לנדוד דרומה”.

יוצאים לדרך. תמונה מטקס הנחת הפינה (צילום: דוברות עיריית קרית שמונה)