כדורגל: הירוק עולה גם בחצור

הצלחה גדולה להפנינג הפתיחה של בי”ס לכדורגל של מכבי חיפה בחצור.

הכדורגל חזר לחצור הגלילית. מאות הורים, ילדים ובני נוער, מחצור הגלילית בפרט ומרחבי הגליל בכלל – הגיעו ביום שלישי האחרון למגרש העירוני והשתתפו בפתיחת בית הספר לכדורגל של מכבי חיפה ביישוב הצפוני. הילדים הנרגשים ערכו אימון היכרות וחשיפה ללא כל עלות, קיבלו הדרכה מקצועית מצוות המאמנים של בית הספר לכדורגל בחצור, והכל לעיני עשרות הורים ותושבים ביציעים.

שבוע בדיוק אחרי שהעפילה לליגת האלופות, מכבי חיפה, אלופת המדינה בשנתיים האחרונות ואחת הקבוצות המפוארות והאהודות בישראל, פתחה את שעריה בחצור הגלילית, ביוזמה משותפת של מועצת חצור הגלילית ומועדון הפאר. ההגעה של הירוקים לחצור הגלילית היא צעד נוסף בקידום הספורט במועצה, הכולל גם את הרחבת פעילות בית הספר לכדורסל והקמת שלוחה של מרכז הטניס בחצור הגלילית. “זה הרגיש לילדים כמו משחק בליגת האלופות”, התמוגגו ההורים.

הילדים וההורים כובשים את הדשא

את צוות המאמן הבכירים יוביל יהודה חטואל, דמות מוכרת מאוד בכדורגל המקומי, שחקן עבר ומאמן במחלקות נוער כבר יותר מ-20 שנה, שכמובן הגיע גם לאימון המיוחד – והתרגש אף הוא. “מבחינתי זה סוג של סגירת מעגל”, אמר חטואל, שבנו רותם, מככב בימים אלה בהפועל באר-שבע. “כשהבן שלי היה בן 10, לקחתי אותו לאימון הראשון שלו והיום משחק בליגת העל. עכשיו אני מקווה שגם ילדי חצור יגשימו את החלום לשחק באחד הימים ברמות הגבוהות של הכדורגל הישראלי. נעשה הכל לתת להם מעטפת תומכת, הדרכה מקצועית ואימונים ברמה הכי גבוהה שיש, תודה לראש המועצה על הבחירה בי להוביל את הפרויקט”

הצוות המקצועי בראשות יהודה חטואל

יהודה טהר מנהל מחלקת הספורט סיפר: “היה מאוד חשוב שבית הספורט יהודה החזרת עטרה ליושנה הילדים בחצור רעבים וצמאים לכדורגל, קבוצת כדורגל זה קרש קפיצה לקראת התכנון העתידי לקבוצות ייצוגיות, אנחנו בונים את התשתית מלמטה ואז נפרוס כנפיים ונגיע לקבוצות ייצוגיות וזו המטרה

ראש מועצת חצור, שמעון סויסה: “לחצור הגלילית יש מסורת רבת שנים, בה הכדורגל היה מהענפים המובילים ביישוב. לאורך שנים הצמחנו כדורגלנים מדהימים, אחד מהם רותם חטואל, מככב היום בליגת העל והתחיל את דרכו, כמה סמלי, במכבי חיפה. הגעת אלופת המדינה לחצור היא חידוש ההיסטוריה רבת השנים של הכדורגל בעיר, אבל בעיקר האפשרות לתת לילדים המוכשרים מכל יישובי הגליל – למצוא מקום, לפרוח ולהתפתח”.

שמעון סויסה וילדים שהגיעו להפנינג