כדורגל: נמירובסקי 4X4

“ספורטאי החודש” שלנו הוא אלון נמירובסקי, שכבש 44 שערים במדים קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין-גולן.

*. כל התמונות צולמו ע”י פרנסואה ביטנקורט

קבוצת ילידי שנתוני 2008-9 של מ.ק קצרין-גולן, הייתה בעונה שעברה מהקבוצות המצליחות ביותר בליגת צפון 1 של שנתון ילדים א’, למרות שזו הייתה עונתה הראשונה בליגה מטעם ההתאחדות לכדורגל. בעונה הקרובה ילידי 2008 ישחקו בקבוצת נערים ג’ של המועדון לצד בני גילם, שכבר בעונה שעברה שיחקו בקבוצת נערים ג’ וזכו עמה באליפות ליגת צפון 1. מי שמסומן כשחקן מפתח בקבוצה זו הוא החלוץ אלון נמירובסקי, בן 14 מקצרין, שכבש 44 שערים וסיים את העונה כמלך שערי הליגה. רגע לפני שקבוצתו מתחילה את משחקיה במסגרת הליגה אנו שמחים להעניק לכדורגלן המוכשר את תואר “ספורטאי החודש”.

קבוצה שהרשימה ביכולותיה. קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין והמאמן אלרואי כהן



כשביקשנו מאלרואי כהן המלצה לתואר “ספורטאי החודש”, הוא שלף מהר את שמו של אלון נמירובסקי והוא הסביר מדוע: “אלון חלוץ ורסטילי ודינאמי ביותר, הוא היה השחקן המסוכן ביותר שלנו העונה באופן בולט. אלון עבר התקדמות ענקית יחד איתי ועם הקבוצה במהלך העונה, שבתחילתה הוא לא היה בטוח אפילו שהוא חלוץ  – ובסיום העונה הוכתר למלך השערים של הליגה. עבור ילד מקצרין להכיר ולשחק בפעם הראשונה עם חברים חדשים מכל רחבי הגולן, זה משהו מורכב לחוות ואני חושב שהוא צלח אותו בצורה מדהימה. אלון  אהוב על חבריו לקבוצה, דוחף ומוביל אותם למקצוענות ורצינות קבוצתית. אני רואה את עצמי באלון בהמון מובנים שקשורים לאופי ולחלוץ המוביל של הקבוצה של קצרין. יש בינינו חיבור מדהים, עוזר לו להשתפר בכל דרך ותומך בו אישית בכל דבר שצריך, ילד פשוט מדהים”. עכשיו, כשאתם יודעים הרבה יותר על אלון נמירובסקי, זה הזמן לעבור לראיון שערכנו עמו.

הערכה הדדית עצומה. אלון נמירובסקי זוכה בגביע הוקרה מאלרואי כהן וקובי בדש – המנהל המקצועי



אלון, עונה ראשונה שלך ככדורגלן במסגרת מסודרת. תיארת לעצמך שהיא תהיה כל כך מוצלחת?

“בהתחלה לא ידעתי למה לצפות, אבל במשחק הראשון כבשתי והרגשתי שאני אעשה עונה טובה. אני שמח שככל שעברה העונה הדברים נראו טוב יותר. סך הכל, הייתה לקבוצה ולי עונה מאוד טובה ומהנה. אני שמח מאוד על החיבור הזה עם קבוצה עם חבר’ה איכותיים, מאמן מדהים בדמותו של אלרואי כהן – שנמצא שם בשבילנו גם במסגרת הקבוצתית וגם מחוצה לה. זכיתי העונה להשתלב באימונים עם קבוצת נערים ג’, רשמתי 4 הופעות וכבשתי שער אחד. התקבלתי שם בצורה מאוד יפה ע”י המאמן, אליה נאמן, וע”י החברים. באמת. יש במועדון הזה עוד אנשים טובים וחמים כמו קובי בדש – המנהל המקצועי, פרנסואה ביטנקורט – מנהל הקבוצות, שניהם היו לאורך העונה בשבילנו בכל דבר”.

קבוצה שנתנה השראה לכל ילדי הגולן. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין חוגגת אליפות



מה הביא אותך בגיל 13 לקבוצת כדורגל?

“שיחקתי רוב הזמן עם חברים בשכונה, שלושה מהם שיחקו בקבוצות של קצרין: אדר אלמושנינו – ששיחק לצידי בקבוצה וגם בקבוצת נערים ג’, מאור ביצ’א ואמיר מדינה – שזכו באליפות עם קבוצת נערים ג’ וישחקו בעונה הבאה בקבוצת נערים ב’ של כרמיאל. הם שכנעו אותי ונתנו לי ביטחון, שכדאי לי להגיע ולהתרשם. כאחד שאוהב כדורגל מילדות ראיתי בזה אופק חדש. מצאתי את עצמי העונה מתאמן עם שתי קבוצות, מתאמן בשעות הפנאי יחד עם חברי, אדר אלמושנינו. זה נתן לי ערך מוסף גדול לחיבור לכדורגל”.

איך אתה רואה את העונה הבאה?

“אנחנו עולים לשנתון נערים ג’ ושואפים לשחזר את ההישג של קבוצת נערים ג’ מהעונה האחרונה. את העונה הזו סיימנו במקום השני בטבלה הלא רשמית של הליגה. גם הם, כשהם היו בשנתון ילדים א’ סיימו את העונה במקום השני ובשנתון נערים ג’ זכו באליפות. ברמה האישית שואף להמשיך לעבוד במרץ, להשתפר ולתרום את חלקי להצלחת הקבוצה”.

מה השאיפות שלך לעתיד?

“העונה הזו פתחה לי את התיאבון ואני שואף להתקדם בעתיד לקבוצות בליגות בכירות יותר. החלום הכי גדול שלי הוא לשחק בליגת האלופות”.

מי הקבוצות שאתה אוהד?

“שתיהן ישחקו בליגת האלופות – מכבי חיפה וריאל מדריד, את שתיהן אני אוהד מילדות. את ריאל זה בעיקר בגלל כריסטיאנו רונאלדו, השחקן הנערץ עלי. המשכתי באהדה גם אחרי שהוא סיים את הפרק שלו בקבוצה”.

עונה שפתחה לו את התיאבון. אלון נמירובסקי