השר רזבוזוב ביקר ונהנה בקייאקי כפר בלום

שר התיירות צפה מקרוב בסידורי האבטחה בקרבת הנחלים – וגם נהנה משייט קייאקים.

במהלך סיור שר התיירות, יואל רזבוזוב בצפון, הגיע השר לקייקי כפר בלום והתרשם מהסדר המופתי, הטבע במלוא עוצמתו וכמויות מבקרים רבות שפוקדות את המקום. השר בחר לחוות את השייט בעצמו לאחר ששמע על תופעה מטרידה של הפרת הסדר מגדות הנחל- תופעה שמוגרה ע”י כוחות משטרה ומג”ב

השר רזבוזוב: “אסור שאירועים מסוג זה יעברו בשתיקה. חופשה בישראל חייבת להיות בטוחה. אני מחזק את משטרת ישראל, ואת הרשות המקומית על הפעולות הנחושות להשבת הסדר לאזור”

התקבל באהדה. השר רזבוזוב, צוות עובדי קייאקי כפר בלום והמנכ”ל גיא ירמק

שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) אשר מסייר ביומיים האחרונים ברחבי הצפון הגיע היום (ד’) לקחת חלק בשייט קייקים בכפר בלום, והתרשם מכמויות המטיילים והנופשים. לאחרונה התעוררה תופעה בה מטיילים הותקפו על ידי צעירים שהגיעו במיוחד לגדות הנחל במטרה להפר את הסדר, להזיק ואף לפגוע.

השר רזבוזוב התרשם מהשינוי הניכר בשטח, זאת לאור פעולות מאומצות של משטרת ישראל והרשות המקומית למיגור התופעה הפסולה. בנוסף פגש השר את המטיילים הרבים שהיו במקום, שאל אותם לגבי תחושת הביטחון שלהם, ואף הצטרף אליהם לשיט קצר במקום.

עלה צפונה, לא יעשה שייט? יואל רזבוזוב מפגין את כישורי השייט שלו

שר התיירות יואל רזבוזוב אמר בפגישתו עם הקבוצה: “אירועי תקיפה כפי שהיינו עדים להם הם דבר שאינו מתקבל על הדעת. נופשים ומטיילים צריכים להנות ללא כל חשש לחייהם. אסור שאירועים מסוג זה יעברו בשתיקה. חופשה בישראל חייבת להיות בטוחה. אני מחזק את משטרת ישראל, את הרשות המקומית ואת מפעילי אתרי השייט על הפעולות הנחושות להשבת הסדר לאזור”.

גיא ירמק, מנכ”ל קייקי כפר בלום שליווה את ביקור שר התיירות, גם ירד איתו לשיט וציין:” אני מברך את השר על הגעתו לאתר, לחוש את השטח ולחוות את השיט באופן אישי. שיט קייקים מזמן הפך לבילוי הקיץ האולטימטיבי בצפון. השר הדגיש בפניי את החשיבות בשמירה מוקפדת על בטחון המטיילים ואני מודה לו על הביקור”.

מפגש חשוב ומהנה. גיא ירמק (מימין) לצידו של השר רזבוזוב