כדורסל גברים: חן לביא מונתה למאמנת הכושר של הגליל

שחקנית העבר, שהצטרפה לצוות באפריל האחרון, תשמש כמאמנת הכושר של הקבוצה ושל מחלקת הנוער.

העצמה נשית במחלקת הכדורסל של הפועל גליל עליון. חן לביא, שבתחילת חודש אפריל האחרון, הצטרפה לצוות הגופני-רפואי של קבוצת הגברים ולצוות הבניה הגופנית של מחלקת הנוער, תשמש בעונה הקרובה כמאמנת הכושר של קבוצת הגברים. לביא תחליף את קוסטאס סטרקטיס, שביקש לסיים את תפקידו. חן לביא (36) היא ככל הנראה האישה הראשונה, שתהיה חברה בצוות מקצועי של קבוצת גברים בליגת העל. בעבר הייתה שחקנית מובילה בליגה הלאומית והייתה שותפה עם אליצור ת”א לזכייה בגביע האיגוד ולהעפלה לליגת העל, בעונה שבה הפועל גליל עליון זכתה באליפות הליגה. לביא שיחקה גם בא.ס רמת השרון מליגת העל, אימנה במחלקת הנערות של הפועל כפר סבא ושימשה כספורתרפיסטית של נבחרת הקאדטים. לרשותה הכשרות רבות ובהן: תואר ראשון בחינוך גופני עם התמחות באימון כושר גופני לספורטאים ובטיפוח יציבה. בנוסף, לרשותה הכשרה כספורטתרפיסטית, משקמת פציעות ספורט בכל הרמות.

חן לביא הגיבה למינוי: “אלו ימים מאוד מרגשים עבורי. אני רוצה להתחיל ולהודות לצוות המקצועי והניהולי על האמון שהם נותנים בי, ולכל האנשים מסביב שהיו איתי בקשר בתקופה האחרונה ושעזרו לזה לקרות. זו זכות גדולה ויחד איתה גם אחריות גדולה להיות חלק מהצוות של הפועל גליל עליון ולתת מנסיוני כמאמנת וכאחראית יכולות גופניות. אעשה כל שביכולתי לעזור לקבוצה לעמוד ביעדיה ויותר.”

טמיר אברהמס, יו”ר המועדון מסר בתגובה למינוי: “חן עבדה איתנו בעונה האחרונה ומאוד התרשמנו מהמקצוענות, האכפתיות והחיבור לקבוצה. זהו תפקיד בעל ערך מאוד חשוב בצוות המקצועי, ואני מקווה שנדע להפיק את המיטב מהשחקנים תוך שמירה על בריאותם ושיפור מתמיד ביכולות הגופניות שלהם. חן תיקח על עצמה חלק משמעותי גם במחלקת הנוער. אנחנו מאחלים לחן בהצלחה”.

ממשיכים ביחד. חן לביא (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)