מקדמים את הרפואה בגליל העליון

שורה של פעולות לקידום הרפואה בקיבוצי הגליל העליון. הפרטים בכתבה זו.

בשבוע שעבר הגיעו בכירים ממחוז צפון של קופת חולים כללית לפגישת עבודה עם הנהלת מועצה אזורית הגליל העליון, בראשות ראש המועצה, גיורא זלץ. בראש הצוות של קופ”ח כללית עמדו מנהל המחוז, ד”ר מרדכי דיין, ומנהלת מינהלת הגליל, ד”ר אריאלה עופרן. משתתפי הישיבה דנו בדרכים לשפר ולשדרג את איכות השירות, הנגישות והמקצועיות של שרותי הרפואה הניתנים לתושבי הגליל העליון. 

בין השאר, סוכם על שדרוג מרפאות טיפת חלב בקיבוצים ואפשרות להקים מרפאה נוספת; על יציאה למהלך לטיפול במחסור המשמעותי ברופאי משפחה עם התמחות כפרית; על איחוד מרפאות בקיבוצים שכבר לא ניתן להחזיק בהם מרפאה; על הנגשת שירותי רפואה בבית ותיקי הגליל, ומתן שירותי און ליין ואשפוז ביתי; על חידוש הציוד במרפאות ועוד.

דפנה אברהמס, מנהלת מדור בריאות במועצה אזורית הגליל העליון: “ברצוני להודות לצוות של קופ”ח כללית על הביקור החשוב. יש לזכור כי הכללית המחזיקה מרפאות בכל קיבוצי המועצה ובשיח אותו אנו מקיימים איתם, אנו שואפים לרפואת משפחה ברמה גבוהה ובזמינות המשתווה למרפאות קופ”ח אזוריות. עם השתנות העולם כולו, גם הדרישה לרפואה זמינה, מהירה ומקצועית הולכת וגוברת. בין השאר, השאיפה שלנו היא להתקדם גם בעזרת ציוד דיגיטלי המאפשר זמינות ייעוץ רפואי מבלי לצאת מהבית”.