כדורגל: דו קיום, ניצחונות ושערים

סיכום מחזור מוצלח בגזרת מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן.


פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגליל העליון – ואחר נציגי האזור המשחקים מחוץ לגבולות האזור, בסיכום של מחזור משחקים נוסף בקרב הקבוצות שעדיין פעילות במסגרות הליגה, אך לא רק.

את הפינה אנו בוחרים לפתוח בהצדעה ופרגון להנהלות מחלקות הנוער של עירוני קרית שמונה והפועל דיר חנא, שבימים אלה בהם מרקם היחסים בין האוכלוסיה היהודית והערבית עדין מאוד, מצאו לנכון להפגיש את קבוצות בתי הספר לכדורגל של שני המועדונים במגרש הסינטטי בקרית שמונה למשחקים ולפעילות משותפת. כן ירבו פעילויות כאלה. שאפו לעושים במלאכה. מכאן נמשיך לזרקורים לעבר משחקי הליגה שנערכו בימי סופ”ש.

הכי טוב ביחד. ילדי דיר חנא וקרית שמונה



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
, שמדורגת במרכז טבלת ליגת העל, התארחה אצל נועלת הטבלה – עירוני נשר. תקלה טכנית באוטובוס הקבוצה גרמה לעיכוב של 40 דקות בפתיחת המשחק ממנו קרית שמונה שבה עם ניצחון 2:4, לאחר שהוליכה 1:3 בתום המחצית הראשונה בזכות שערים שכבשו: מוחמד אבו רומי, יאיר מרדכי ואורי שנפר. במחצית השניה יאיר מרדכי השלים צמד עם שער שכבש בדקה ה-68. הקבוצה המארחת כבשה שער מצמק בשלהי המשחק.

קבוצת נערים ב’, שהבטיחה את הישארותה בליגת העל, נחלה הפסד 1:0 ביתי במשחק מול בית”ר ירושלים, שכבשה את שער הניצחון במהלך המחצית השניה.

קבוצת נערים ג’, שהוכתרה לאלופת מחוז חוף לפני שבועיים, נחלה הפסד 3:2 במחזור הסיום של העונה במשחק החוץ מול הפועל מטה אשר, שהצליחה לכבוש במחצית השניה שני שערים ולחולל מהפך, לאחר שקרית שמונה הוליכה 1:2 משערים שכבשו: יוני ביתן ואמרי אוזן.

קבוצת ילדים א’ אירחה את הפועל מטה אשר למשחק בין שתיים מהקבוצות המצליחות בליגה. המשחק הסתיים בתוצאת שוויון 0:0.

8 שערים בשלושה משחקים. קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה



מ.כ גליל גולן

קבוצת ילדים ג’ זכתה בניצחון טכני 0:3 על איחוד בני שפרעם, שלא הופיעה למשחק.

קבוצת ילדים ב’ ניצחה 1:2 את משחק החוץ מול בני אעבלין. איתי אזולאי כבש צמד שערים.

ילדים א’ – צפון 1

הפועל מרום הגליל שומרת על מעמדה כקבוצה מובילה,  אחרי שניצחה 0:1 את משחק החוץ מול סקציה מעלות תרשיחא. את שער הניצחון כבש איתי ארביב.

מ.ק קצרין שומרת גם היא על מעמדה כקבוצה מובילה, אחרי שניצחה 1:5 את צעירי בענה. כבשו לזכות קצרין: נהוראי יהודה – צמד, אדר אלמושנינו, איתי הורניק ואלון זנקביץ’.

בני ממב”ע אירחה את אחי ביר אל מכסור. המשחק הופסק במהלך המחצית השניה, במצב של יתרון 0:1 לזכות ממב”ע, בגלל התנהגות לא הולמת של אחד מהצופים. ליאן טרביה כבש לזכות ממב”ע.

והפעם הסתדרו בחמישיות. שחקני מ.ק קצרין



בני ממב”ע

קבוצת הנוער
נחלה הפסד 4:1 במשחק החוץ מול מ.ס כפר יאסיף. את השער המצמק במחצית השניה כבש נג’ואן סובח. בעקבות התוצאה מרוחקת הקבוצה מחוף מבטחים מרחק של 5 נקודות ומשחק עודף ונראה שגורלה לרדת לליגה המחוזית נגזר.

השגרירים

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:1 להפועל רעננה ואף כבש שער לזכות קבוצתו.

שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ קבוצת הנוער של הפועל רעננה, רשם הופעה בת 80 דקות במשחק ההפסד 5:0 למוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד.

אוהד לוי (קרית שמונה) –  קשרה של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד מול קבוצת האם שלו.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה נחלה הפסד 3:0 במשחק החוץ מול הפועל כאוכב. שחקן ההגנה אורי ברנזון (צפת) רשם הופעה מלאה, המגן מעיין אורון (כפר בלום) רשם הופעה בת 45 דקות, הקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) – רשם הופעה בת 78 דקות והוחלף בקשר ליאד סופר (צפת).

אור בן זקן (קרית שמונה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של עירוני טבריה, רשם הופעה בת 10 דקות במשחק ההפסד 4:2 לצעירי בענה.

שחקן כובש. נועם שמש (צילום: ג’ו הירש)