כדורגל: לעבור בירוק חזרה לפסגה

עירוני קרית שמונה תארח היום בצוהריים למשחק מאתגר את מכבי חיפה.האם קרית שמונה תשמור על מאזן נטול הפסדים ואולי אפילו תשוב לפסגה?

המחזור התשיעי בליגת העל ייצא היום לדרך במשחק שייערך באצטדיון העיורני קרית שמונה וייצא לדרך בשעה 15:00, במשחק בין שתי קבוצות ששיחקו 7 משחקים עד כה, עירוני קרית שמונה – שמדורגת במקום השני ומרוחקת נקודה אחת מהמוליכה מכבי פ”ת ומקדימה בשתי נקודות את יריבתה במשחק היום, מכבי חיפה. המשחק ישודר בשידור ישיר בערוצי צ’רלטון – ספורט 1 וספורט 1 H.D.

עירוני קרית שמונה היא הקבוצה היחידה בליגה, שטרם הפסידה העונה ולשמור על המאזן הזה גם לאחר המשחק היום זו משימה אפשרית, אך קשה מאוד. מכבי חיפה מגיעה למשחק אחרי תצוגת כדורגל מרשימה ביום שני האחרון, במשחק שבו היא ניצחה 0:2 את בית”ר ירושלים והיא שואפת להמשיך את המומנטום. קרית שמונה צפויה לעלות עם ההרכב והמערך שבו היא שיחקה במשחקים האחרונים, אם כי ייתכן מצב שבו הצוות המקצועי בראשות המאמן קובי רפואה יחליט לשחק עם שלושה בלמים ובמקרה כזו זיו מורגן יתפוקד כבלם לצידם של עידן נחמיאס ואורי דהן, אמיר בן שמעון יעלה בהרכב בעמדת המגן השמאלי על חשבונו של שחקן הכנף סקו טורה – המושאל ממכבי חיפה. שחקני המפתח של קרית שמונה במשחק הזה הם הבלם והקפטן עידן נחמיאס – שיהיה אמון על הצרת צעדיו של מלך שערי הליגה, ניקיטה רוקביצה, צמד הקשרים האחוריים – יואב הופמייסטר וסמואל בראון, שיופקדו על הצרת צעדיהם של קשריה ההתקפים של מכבי חיפה – צ’רון שרי, מוחמד אבו פאני ודולב חזיזה. בחלק הקדמי יהיה זה כמובן לוסיו מרינאו, שיצטרך להיות במיטבו מבחינת ניצול מצבים מול ההגנה של מכבי חיפה, שהפגינה חדירות במספר משחקים.

חדות חשובה היום. יוג’ין האנסה בפעולה (צילום: פושקו)



עם מכבי חיפה מגיעה שורה של “אקסים”, בראשם המאמן ברק בכר – שהיה שותף כעוזר מאמן לזכייה באליפות ההיסטורית והוביל את הקבוצה כמאמן לזכייה בגביע, עוזרו של בכר הוא גיא צרפתי – ששיחק 4 עונות בקרית שמונה בעשור הראשון של המילניום. בהרכב מכבי חיפה עשוי לעלות המגן סאן מנחם, ששיחק בקרית שמונה לפני שלוש עונות. ה”אקסים”  מהצד של קרית שמונה הם הקשר רועי קהת – ששיחק בשורות החיפאים שלוש עונות ושחקן ההתקפה אופיר מזרחי – ששיחק עונה וחצי בשורות מכבי חיפה. שחקן ההגנה זיו מורגן הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה, בטרם הגיע לעונה בקבוצת הנוער של קרית שמונה וממנה עלה לקבוצת הבוגרים.

כמו בפעמים הקודמות – גם הפעם הוא ישים את הסנטימנטים בצד ויתרכז בקבוצתו. ברק בכר (צילום: פושקו)