כדורגל: שבוע שמח במחלקת הנוער של קרית שמונה

ניצחון גדול לנוער בשבת, נערים ג’ חגגה אליפות. על זאת ועוד בפינת “צעירים בפעולה”.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר מחלקות הנוער מהגליל העליון והגולן – ואחר נציגי האזורים הללו מחוץ לגבולות הגזרה, מוצאת את עצמה עולה לקראת סיומו של השבוע, זאת מאחר ומקרב הקבוצות שטרם סיימו את העונה, מספר קבוצות ו”שגרירים” שיחקו בימי אמצע השבוע. אז מה בתפריט? השבוע הקיצוני משהו שעבר על קבוצת הנוער של קרית שמונה, חגיגת האליפות של קבוצת נערים ג’ של קרית שמונה, “השגריר” שכבש 3 פעמים בארבעה ימים ועוד. מתחילים בסקירה.

הצליחו להישאר למרות קו אדום הכולל 5 קבוצות. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
, שמדורגת במרכז הטבלה, ניצחה בשבת האחרונה 0:3 את קבוצת הצמרת של הפועל ת”א, שמודרכת ע”י כדורגלן העבר – מיכאל זנדברג, שהגיעה למשחק אחרי שניצחה 0:5 את משחק הדרבי מול מכבי. יאיר מרדכי כבש ראשון בדקה ה-23, רוי הראל הכפיל את התוצאה עם שער בדקה ה-71 ובילאל שהין חתם עם שער בתוספת הזמן. אמש נחלה הקבוצה הפסד 2:1 במשחק החוץ מול סקציה נס ציונה, שכבר ידה לליגה הלאומית. נס ציונה חוללה מהפך עם שערים שכבשה בדקה ה-43 ובדקה ה-84, אחרי שאורי שנפר העלה את קרית שמונה ליתרון בדקה ה-21. סעיד מערוף הורחק בתוספת הזמן של המשחק. בשבת הקרובה תתארח קרית שמונה, בשעה 17:00, אצל נועלת הטבלה – עירוני נש, שכבר ירדה לליגת המשנה. תהיה זו הזדמנות טובה להעניק לשחקני הסגל הרחב ולשחקנים מקבוצת נערים א’ דקות משחק מרובות.

קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה חוגגת בסיום המשחק מול הפועל ת”א



קבוצת נערים ב’ הבטיחה את הישארותה בליגת העל, בזכות ניצחון חוץ 0:2 על מ.ס אשדוד. שערים שכבשו ליאם אלוק בדקה ה-5 וראמי בטחיש בדקה ה-80 סללו את דרכה של הקבוצה לניצחון הגדול. קרדיט גדול מגיע לצוות המקצועי בראשות המאמן אלי בטאן – מאמן הכושר של קבוצת הנוער, שהחליף במהלך העונה את אילן עזריה – שהוקפץ לקבוצת נערים א’ והצליח להוביל את הקבוצה לחוף מבטחים. בשבת הקרובה, בשעה 09:00, תארח הקבוצה את בית”ר ירושלים הנאבקת על מקומה בליגה.

קבוצת נערים ג’ חגגה זכייה באליפות מחוז חוף במגרשה הביתי, ביום שלישי האחרון, זאת לאחר שניצחה 0:2 את הפועל עכו משערים שכבשו ב-20 הדקות הראשונות של המחצית השניה, יהונתן מלכה ואריאל חדד. בשבת הקרובה, בשעה 17:00, תסיים הקבוצה את העונה במשחק דרבי גלילי מול נציגת הגליל המערבי – הפועל מטה אשר.

קבוצת ילדים א’ שומרת על מעמדה כקבוצה מצליחה במחוז חוף, בזכות ניצחון 0:5 במשחק מול בית”ר חיפה. כבשו לזכותה: הראל כהן ונהוראי אוחנה – צמד כ”א, יועד נגאוקר – שער אחד.

קבוצת ילדים ג’ סיימה את העונה כקבוצה מובילה במחוז חוף, אחרי ששבה ממשחק החוץ מול מכבי קרית אתא עם תוצאת שוויון 1:1.

חגיגות האליפות של קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה



בני ממב”ע


קבוצת הנוער מסתבכת קשות במאבקי העליה מהליגה הארצית, זאת לאחר שספגה הפסד טכני 3:0 במשחק החוץ מול הפועל ערערה, אליו היא לא התייצבה. כעת מרוחקת הקבוצה 2 נקודות ומשחק עודף מחוף מבטחים. בשבת הקרובה, בשעה 11:00, תתארח הקבוצה אצל מ.ס כפר יאסיף, שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.


ילדים א’ – ליגת צפון 1

הפועל עירוני צפת, מהקבוצות המצליחות בליגה, ניצחה 1:3 את צעירי בענה. את השערים לזכותה כבשו: עילאי טוויזר, עילאי הלאל ולביא כנפו. מחר, בשעה 14:00, תארח הקבוצה את צעירי סכנין.

מ.ק קצרין, שנחשבת גם היא לקבוצה מובילה בליגה, נחלה הפסד 3:2 במשחק החוץ מול צעירי סכנין. את השערים לזכותה כבשו בשלהי המשחק אלון זנקביץ’ ועומרי חשוב. מחר, בשעה 11:00, תתארח הקבוצה אצל צעירי בענה.

בני ממב”ע סיימה עם תוצאת שוויון 2:2 את משחק החוץ מול איחוד בני סמיע. ליאן טרביה וג’וואד כחלוני כבשו לזכותה. בשבת הקרובה, בשעה 15:00, תארח הקבוצה את אחי ביר אל מכסור.

יופי של עונה. קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה) – שחקן ההתקפה ומלך שערי קבוצת הנוער של מכבי חיפה, כבש שלושה שערים בתוך ארבעה ימים: בשבת האחרונה רשם הופעה בת 63 דקות במשחק הניצחון 2:4 על בני יהודה ת”א בו כבש שער אחד, אתמול רשם הופעה בת 81 דקות במשחק הניצחון 0:5 על בית”ר ירושלים ובו כבש צמד שערים.



שחף ספיר (יסוד המעלה) – חלוץ הפועל רעננה, רשם הופעה בת 70 דקות בשבת האחרונה במשחק הניצחון של קבוצתו 0:2 על הפועל רעננה. אתמול רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:0 להפועל ת”א.

אוהד לוי (קרית שמונה) – קשרה של הפועל רעננה, רשם הופעה מלאה בשני משחקיה האחרונים של קבוצתו: בשבת היה זה במשחק ההפסד 2:0 למכבי פ”ת, אתמול היה זה במשחק ההפסד 5:1 למכבי נתניה.

נועם שמש (צפת) – קשרה של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 53 דקות במשחק הניצחון 0:1 על האלופה המיועדת, מכבי פ”ת.

שבוע של כיבושים. עידו אלמישלי חוגג (צילום: ג’ו הירש – מדיה מכבי חיפה)