כדורסל גברים: הנשיא, היו”ר, המאמן והקפטן משתפים

קברניטי הפועל גליל עליון משתפים בתחושותיהם נוכח הזכייה באליפות הליגה הבלקנית.

יממה אחרי זכייתה של הפועל גליל עליון באליפות הליגה הבלקנית, זמן מצוין לקברניטי הקבוצה לשתף בתחושותיהם נוכח הזכייה. בכתבה זו קיבצנו לכם את דבריהם של שחקני המפתח של הקבוצה בהנהלה, על הקווים ובמגרש.

זוהר לבקוביץ’, נשיא המועדון: “סגירת מעגל. 1992, בדיוק 30 שנה אחורה. פיני גרשון ואבא שלי מחזיקים את צלחת האליפות. ועכשיו תורי. אותה התמונה. כמעט. פיני קצת התבגר (לא, לא באופי, לא לדאוג), אבא שלי קצת נפטר. “אבל על חוף ירדן, כמו מאומה לא קרה”, הגליל אותו הגליל. מאות ילדים מעודדים ומתלהבים וצובעים את האצטדיון באדום. הכל בכבוד, באהבה, בלי אלימות, בלי שנאה ואיבה. תרבות. גליל. גאה להיות חלק מההצלחה המחודשת של קבוצת הנשמה הזו”.

המאמן: ברק פלג, שזכה בעבר כעוזר מאמן בשתי אליפויות הליגה הבלקנית עם הפועל גלבוע: “בשבילי לחגוג עוד פעם עם גליל עליון זה דבר גדול, אחרי שחגגנו לפני שנה את העליה וזה תמיד כיף לי לראות את האוהדים של הגליל שמחים.  היינו הקבוצה העדיפה במפעל הזה, פה ושם התקשינו, אבל בגדול הראנו עליונות ואני חושב שזה בא מזה שלקחנו ברצינות את המפעל. נכון שזה לפעמים  לא נוח ויש נסיעות קשות וזה תקוע בין משחקים. בשורה התחתונה רצינו את זה, לא עשינו הנחות והשמחה גדולה”.

אחד על הקווים ואחד על המגרש. ברק פלג ונמרוד לוי, לצידו של אלון ספיר במסיבת העיתונאים בתחילת העונה



היו”ר טמיר אברהמס: שמחים שזכינו בתואר אליפות הליגה הבלקנית, עוד הישג יפה למועדון שלנו בדרך שאנחנו עושים. הקהל שלנו דוחף אותנו בשנים האחרונות, יחד איתו מגיעים להישגים מרשימים. בנינו קבוצה מאוד איכותית ואטרקטיבית לליגת העל, ידענו שנשתתף במפעל אירופאי נוסף ושמחים שהצלחנו גם בזה. מכוונים גם בשנים הבאות להשתתף במפעלים אירופאיים, להגדיל את הפעילות שלנו גם עם השחקנים הצעירים ולחלק את הדקות. סך הכל עומדים במטרות שלנו. יאללה גליל !

הקפטן נמרוד לוי: תחושות מאוד טובות. כיף לקחת את התואר, אני חושב שזה משהו שמראה על הדרך של המועדון – מההנהלה, הצוות המקצועי וכל השחקנים. יש משהו שמנסים לבנות במועדון וזה צעד יפה וחשוב בשבילנו. כמובן שאנחנו מאוד שמחים וממשיכים קדימה.

סגירת מעגל מרגשת. זוהר לבקוביץ’ (במרכז התמונה) לצידם של טמיר אברהמס ופיני גרשון