ישי במאני טיים

ישי בוזורגי בכושר הבקעה מצוין. זמן מצוין לכבוש את פינת “ספורטאי השבוע”.

ליגה א’ מתקרבת לקו הסיום שלה. מחזור משחקי אתמול היה מחזור דרמטי בכל הקשור להתפתחויות בתחתית הטבלה. הפועל מגדל העמק זכתה בניצחון דרמטי 2:4 על הפועל ערערה, בזכות שני שערים שהובקעו בתוספת הזמן. הנציג שלנו בהתקפת מגדל העמק, ישי בוזורגי – בן 20 מקרית שמונה, סיפק אתמול צמד שערים – האחד הביא שוויון בדקה ה-70 והשני חולל מהפך בתוך תוספת הזמן. השער הרביעי שכבשה מגדל העמק היה כתוצאה מבישול של בוזורגי, שמצוי בתקופה מצוינת, זאת לאחר שבשני המשחקים הקודמים של קבוצתו כבש את שעריו הראשונים כשחקן בוגרים, שערים שסייעו לקבוצתו לזכות בשתי נקודות חשובות. ערב מחזור הסיום של הליגה הסדירה מגדל העמק ניצבת המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה, כשהיא מרוחקת 2 נקודות מחוף מבטחים. במידה ותנצח ביום רביעי הקרוב את הפועל הרצליה והפועל כאוכב תפסיד לעירוני נשר, מגדל העמק תבטיח הישארות בליגה ללא מבחנים.

חיוך של ניצחון. ישי בוזורגי חוגג (צילום: אבי רביבו)



את תואר “ספורטאי השבוע” אנו מעניקים לישי בוזורגי – שעושה העונה את צעדיו הראשונים כשחקן בוגרים, זאת לאחר שעבר בקיץ האחרון מקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל לקבוצת הבוגרים של הפועל עפולה מהליגה הלאומית, בשורותיה שיחק לצידו של אחיו, אלון – שעבר להפועל כפר סבא. ישי בוזורגי הגיע לעונת הבכורה שלו כשחקן בוגרים אחרי שתי עונות מורכבות, זאת לאחר שבעונה הראשונה שלו כשחקן נוער מיעט לשחק בעירוני קרית שמונה – עונה שהופסקה לאחר שני שלישים בשל התפרצות נגיף הקורונה. בעונה שעברה, שהייתה עונה בהמשכים בשל הסגרים ומבצע שומר החומות, כבר זכה ליותר דקות משחק בליגת העל לנוער במדי הפועל נוף הגליל – אך התקשה לבוא בשורותיה לידי ביטוי וסיים את העונה עם שלושה שערים. לאחר חצי עונה בהפועל עפולה, שזכה להזדמנויות מועטות, החל הפרק בהפועל מגדל העמק – גם הוא עם הרבה חבלי קליטה ועם מיעוט בדקות משחק. אתמול בוזורגי זכה לקרדיט מלא ממאמנו, ברוך סער, וגמל על כך עם צמד שערים ובישול מאוד חשובים.

אהוב בכל קבוצה. ישי בוזורגי במדי קבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל (צילום: מאור בכר)



ישי, איך מסבירים משחק כל כך מטורף?

“ניצחון מדהים של הרבה אופי קבוצתי. פיגרנו פעמיים, לא היינו במיטבנו בהרבה דקות, אבל הצלחנו להתעלות ובסוף לעשות מהפך ולנצח את המשחק. ברמה האישית היה לי משחק טוב, משחק שבו איימתי מעל 10 פעמים על שערה של היריבה, ואני שמח שאחרי כמה כמעטים בסוף הכדורים נכנסו והצלחתי לתרום את חלקי לניצחון”.

למה אתה מייחס את ההצלחה שלך במשחקים האחרונים?

“בזמן האחרון אני מקבל יותר קרדיט. לא קל לשחקן בעונה ראשונה בבוגרים אחרי תקופה ממושכת בלי לשחק הרבה לפלס לעצמו מקום בליגה עם הרבה שחקנים טובים ומנוסים. אני שמח שהגעתי למועדון עם אנשים טובים וחמים, שתומכים מאוד. היו לי הרבה הצעות משני המחוזות בליגה א’, אני שמח שבחרתי במגדל העמק. התחברתי מאוד למקום הזה ויחד עם הקבוצה נעשה את כל מה שצריך, כדי שהקבוצה תישאר בליגה”.


עשית בשנים האחרונות הרבה מעברים. בגיל 14 עברת מקרית שמונה למכבי ת”א, חזרת לקרית שמונה, עברת לנוף הגליל, משם לעפולה ומגדל העמק. בדיעבד, אתה שלם עם המהלכים שעשית?

“אין מה לחשוב בדיעבד, כי אף אחד לא יודע מה היה קורה – אם הייתי בוחר אחרת. אני עובד קשה, משקיע את כל החיים שלי בכדורגל. אני אמשיך בדרך הזו. למדתי המון מכל המהלכים שעשיתי. העונה זכיתי להתאמן לצד אחי, אלון, לחוות קצת ליגה לאומית. אני חושב שהייתי ראוי ליותר הזדמנויות, זה לא קרה ולכן החלטתי להמשיך הלאה”.

אתה מגיע ממשפחה של כדורגל. לבטח זו לא הייתה עוד שבת רגילה אצלכם.

“נכון. שבת מאוד שמחה עם הרבה פרגון. שמחתי מאוד לראות ביציע במשחק את אחיי, אריאל ואלון. אריאל בדרכו להיות סוכן על והוא הבקיע השבוע בותיקים, אלון הוא אחד מהחלוצים הטובים בליגה הלאומית ואני מקווה שהוא יבקיע מחר מול בני יהודה. אבי, יצחק, מאמן כדורגל ושחקן בעברו – מאחר והוא שומר שבת, הוא לא היה ביציע.  כמובן שהשמחה הייתה גדולה והפרגון גדול מכל בני המשפחה. אני חייב המון לאחיי ולהוריי, שנמצאים תמיד מאחורי בכל צעד וצעד ומקריבים מעצמם למען ההתפתחות שלי”.

בשנה האחרונה אתה מטפח גם נישת אימון. ספר עליה.

“אני עובד בארגון “מוטב יחדיו” מרשת המתנ”סים בקרית שמונה, מאמן ילדים מהעיר בחוגים ובמועדוניות. אוהב מאוד לעבוד עם הילדים המדהימים של העיר שלנו”.

היכן נראה אותך בעונה הבאה?

“העונה הזו עדיין לא הסתיימה, יש לנו משימה חשובה שאנחנו צריכים לעמוד בה. זה הדבר שכרגע הכי חשוב. כמובן שהשאיפה היא לשחק בליגה הלאומית ובהמשך להגיע לליגת העל, אבל כרגע זה לא מעסיק אותי”.

ריגש את האחים. ישי בוזורגי חוגג עם האחים אריאל ואלון (צילום: אבי רביבו)