כדורגל: אוהדי קרית שמונה רוצים את דראפיץ

ארגון אוהדי הקבוצה מתנגד להחתמת מנחם קורצקי ומצדד בהישארות המאמן הנוכחי.

אוהדי עירוני קרית שמונה המשתייכים לארגון blue lions פרסמו הודעה רשמית, המתנגדת להחתמתו של מנחם קורצקי לתפקיד מאמן הקבוצה בעונה הבאה. לדברי ראשי הארגון, האוהדים מאוחדים בדעתם בעניין הזה ומצדדים בהישארותו של סלובדאן דראפיץ.

לא בכדי בחרנו בו ל”מאמן החודש”. סלובדאן דראפיץ (צילום: לירן דורף – אתר דאבל פס)


בפוסט שפורסם בחשבון הפייסבוק של הקבוצה, פנו האוהדים ישירות לבעלים, איזי שרצקי: “לפני מספר שבועות החלטת לסיים את ההתקשרות עם סלובודאן דראפיץ׳, אחד המאמנים היותר טובים ואהובים שהגיעו אי פעם לקריית שמונה, בטענה כי הוא לא היה מוכן לשחק עם שלושה חלוצים אך מה האלטרנטיבה שאתה רוצה להחתים במקומו? את מנחם קורצקי, מאמן סופר הגנתי, אנטי כדורגל התקפי, אנטי כדורגל שמח ושהמילה חלוץ הינה זרה לו (שלא לדבר על שלושה חלוצים…).  איזי, עדיין לא מאוחר להתחרט, עדיין לא מאוחר למחול על כבודך ולהחתים את סלובו, שהתנצל בפנייך מעל כל במה אפשרית, על חוזה לכמה שנים נוספות. מה שסלובודן עשה בקבוצה בעונה האחרונה הוא לא פחות ממעשה קוסמות, ממועמדת ודאית לירידה למרחק פסע קטן מפלייאוף עליון וכל זה עם כדורגל אטרקטיבי, שילוב צעירים וחיבור לקהל”

לא רוצים אותו על הקווים. מנחם קורצקי (צילום ארכיון: פושקו)



אוהדי קרית שמונה אף מזהירים מהשלכות אפשריות בחיבור שלהם לקבוצה, במידה וקורצקי ימונה: “אנחנו לא נהיה מוכנים לקבל את מנחם קורצקי בשום צורה,  ואף נפעל אקטיבית במקרה הצורך למניעת הגעתו צפונה אל קבוצתנו האהובה”.

הבעלים יקשיב לדעת הקהל? אוהדי קרית שמונה