כדורסל גברים: מחסום מגידו

שוב פעם מ.ס “דניאל” צפת הפסידה במגידו. ביום ראשון משחק של להיות או לחדול.

ערב מתסכל לקבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת. שלושה ימים לאחר שזכתה בניצחון 61:94 ביתי על הפועל מגידו במשחק הפתיחה של סדרת רבע גמר הפלייאוף העליון, נחלה הקבוצה הצפתית הפסד 74:68 במשחק השני בסדרה שנערך באולם “המבצר” במשמר העמק – האולם שבו מגידו הנחילה קודם לכן לצפת הפסד גם במשחק הליגה והפסד גם במשחק הגביע.

מגידו, שעלתה למשחק עם עידו קוז’יקרו, אך חסרה את הגארד דגן יבזורי, נהנתה מדחיפה של הקהל והצליחה שוב לנצח, למרות שלא הייתה במיטבה במחצית הראשונה. פתיחת המשחק הייתה שייכת לצפת – שהוליכה בתום הרבע הראשון 12:17. הרבע השני היה רבע לא מוצלח מבחינה התקפית והוא הסתיים בתוצאת שוויון 27:27.

את הרבע השלישי מגידו פתחה בסערה. ריבוי איבודי כדור של צפת ואחוזי קליעה טובים של מגידו הביאו אותה ליתרון 43:57 בתום הרבע השלישי. צפת רדפה אחרי מגידו ואפילו הצליחה לחולל מהפך, אך מגידו הצליחה לחזור לעמדת יתרון במהרה ובסיום חגגה ניצחון 68:74.

רשימת קלעי צפת: אליאב אוחנון – 20, שקד ירושלמי – 14, אנדרי קוליש – 11, איתי גבע – 9, רון סבג ודביר אוחנה – 5 כ”א, רועי נבארו – 4.

ביום ראשון הקרוב, בשעה 20:00, ייערך המשחק השלישי והאחרון בסדרה באולם “הפיס” בצפת. המנצחת תעפיל לחצי הגמר ותפגוש את המנצחת בסדרה בין מכבי חדרה להפועל כפר סבא, המפסידה תסיים עונה. הכניסה חופשית. אוהדי הכדורסל בגליל העליון נקראים להגיע ולתמוך בקבוצה הצפתית. 

צריכים את התמיכה שלכם ביום ראשון. שחקני צפת, הצוות המקצועי והניהולי