כדורגל: סיכום מחזור במחלקות הנוער

כמדי שבוע, כתבה מסכמת למשחקי השבוע בגזרת מחלקות הנוער.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר הצעירים שבכדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורה רוחבית של משחקי סופ”ש ומשחקי אמצ”ש. אז מה בתפריט? קבוצות הנערים מהגולן שעשו צעד בדרך לאליפות, המחזור המאכזב בגזרת עירוני קרית שמונה, “השגרירים” מהכנרת שמתרחקים מעליית ליגה, החבר’ה הצפתיים שחזרו לנצח ועוד. מתחילים בסקירה.

השגרירים

בני בן זקן (קרית שמונה) – מאמן קבוצת הנוער של בני יהודה ת”א, מוצא את עצמו ואת קבוצתו מתחת לקו האדום של ליגת העל, אחרי הפסד 3:0 למכבי פ”ת.

עידו אלמישלי (דפנה) – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת מחצית אחת במשחק הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע.

אוהד לוי (קרית שמונה) – קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של עירוני נשר, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 2:0 למכבי ת”א.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה מתרחקת ממאבקי העליה לליגה הארצית, לאחר שהפסידה 3:0 לצעירי כפר כנא. בשורות טבריה רשמו הופעה מלאה המגן מעיין אורון (כפר בלום) והקשר אורי ברנזון (צפת). עלו מהספסל: הקשר ליאד סופר (צפת) עלה בדקה ה-30 והקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) בדקה ה-60, יממה לאחר שרשם הופעה מלאה במשחק ההפסד של קבוצת נערים א’ 2:0 למ.ס פרדס חנה/כרכור.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 50 דקות במשחק הניצחון 0:2 על הפועל באר שבע.

מוכנים למשחק העונה. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
שומרת על מקומה בחלק העליון של מרכז טבלת ליגת העל, למרות שהפסידה 3:1 לסגנית המוליכה, מ.ס אשדוד – שהפכה פיגור 1:0 (שער של יוסף דוסו בדקה ה-7) לניצחון 1:3. הקבוצה הדרומית חוללה מהפך בתוך 4 דקות – עם שערים בדקה ה-17 ובדקה ה-21, במחצית השניה הצליחה להשלים ניצחון.

קבוצת נערים א’, שבשבוע שעבר ניצחה 2:5 את מכבי חיפה – אלופת המדינה, הפסידה 6:0 במשחק החוץ מול מכבי ת”א. בעקבות התוצאה ירדה למקום האחרון בטבלה – והיא מרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגת העל.

קבוצת נערים ב’ מסתבכת גם היא במאבקי התחתית של ליגת העל, לאחר שהפסידה 1:0 במשחק הביתי מול בני יהודה ת”א – שכבשה את שער הניצחון במחצית הראשונה. בעקבות התוצאה מקדימה הקבוצה בנקודה אחת בלבד את המקום המוביל למשחקי המבחן על ההישארות בליגה וב-5 נקודות את הקו האדום.

קבוצת ילדים א’ הפסידה 1:0 לבני סכנין.

קבוצת ילדים ג’ ניצלה את הפגרה, כדי להירתם יחד עם המאמן אבי נגאוקר ועם שחקני הקבוצה הבוגרת, יוליוס זוקה ורועי בן דוד – בן העיר ובוגר מחלקת הנוער, לאחה”צ קהילתי בו נרתמו למען בקשות קשישים ברחבי העיר.

מנצחים גם במגרש החברתי. שחקני קבוצת ילדים ג’, שחקני הבוגרים והמאמן אבי נגאוקר



הפועל עירוני צפת

קבוצת נערים ג’, שמדורגת במרכז טבלת צפון 1, קטעה אתמול בערב רצף של הפסדים עם ניצחון 1:4 במשחק החוץ מול בני כאבול, שהוליכה 0:1 בדקה ה-12. שערים שכבש נריה חדד בדקה ה-29 קבע שוויון 1:1. במחצית השניה צפת השלימה מהפך עם צמד שערים רצוף של רואי שיש ושער נוסף של נריה חדד, שהשלים צמד משלו.

בני ממב”ע

קבוצת הנוער
הפסידה היום 2:0 להפועל מגדל העמק, בעקבות התוצאה מרוחקת הקבוצה 3 נקודות ושני משחקים חסרים מהמקום המוביל להישארות בליגה הארצית.

קבוצת נערים ב’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת הצפון, לאחר ניצחון 0:6 במשחק החוץ מול צעירי כפר כנא מתחתית הטבלה. את השערים כבשו: סאמח סלאמה ונאיף שראף – צמד כ”א, הלאל אבו סעדה וסאומר עבדל לולי.

עוד צעד בדרך לאליפות ועליית ליגה היסטורית. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע



מ.ק קצרין

קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:3 את משחק החוץ מול הפועל עירוני צפת, שהוליכה 0:1 משער של עילאי טוויזר. ליבנה קרסנו כבש שלושער (30, 53, 60) לזכות קצרין.

קבוצת נערים ג’ ניצחה אתמול 1:2 את הפועל עראבה ושמרה על ראשות טבלת מחוז צפון 1. יהלי אפשטיין העלה את הקבוצה ליתרון 0:1 בדקה ה-43, אך כעבור 4 דקות הקבוצה המארחת כבשה שער שוויון. שער שכבש אור פנחס בדקה ה-67 העניק לקצרין ניצחון – ארבעה ימים לפני משחק העונה, משחק חוץ מול סגנית המוליכה, סקציה מעלות-תרשיחא, אותה מקדימה קצרין ב-4 נקודות.

קטעו רצף הפסדים מעיק. קבוצת נערים ג’ של הפועל עירוני צפת



הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער, שמדורגת במרכז טבלת צפון 1, ספגה הפסד אכזרי 3:2 במשחק מול קבוצת הצמרת של מכבי אחי איכסאל, שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-90. הוד אוטמזגין העלה את מרום הגליל ליתרון 0:1, איכאסל חוללה מהפך עם שערים בדקה ה-30 ובדקה ה-44, אך שער שכבש בדקה ה-60 הראל דדון השווה זמנית ל-2:2.

הפועל גליל עליון

קבוצת ילדים ג’ ניצחה היום 2:3 את מ.ס קרית טבעון. כבשו לזכותה: ליאור קרישטל, עומר כץ ואליה ג’רבי.

תמונת ניצחון. שחקני הפועל גליל עליון חוגגים