רוגבי: ניצחונות נהדרים לשחקני הגליל העליון

שחקני הרוגבי של הגליל כיכבו עם ניצחונות נהדרים בטורניר נוער. המומנטום החיובי בקבוצה ממשיך וההישגים מגיעים בהתאם לכך. בעמותת הספורט יש התרגשות רבה: “הראנו יכולות נהדרות והרמה רק הולכת ועולה.”

שחקני הנוער של הגליל העליון יצאו בסופ”ש האחרון לטורניר נוער בתל מונד שסוכם כמוצלח מאוד. מלבד שחקני הגליל השתתפו בטורניר קבוצות הרוגבי החזקות במדינה: תל אביב, חיפה, עמק חפר וברקאי (ממוטות מנשה).

שחקני הגליל – סיפקו את הסחורה

בשכבת הגיל 12-14 שחקני הגליל סיימו את הטורניר לאחר שלושה הפסדים.

בשכבת הגיל 15-16 שחקני הגליל סיימו ראשונים לאחר שלושה ניצחונות בשלושת המשחקים וכרגע שחקני הגליל מובילים את הטבלה ובשכבת הגיל 17-18 שחקני עמותת הספורט התאחדו עם שחקני ברקאי ועמק חפר והגיעו למקום הראשון לאחר שני ניצחונות והפסד.

לטורניר יצאו כ- 20 שחקנים וזאת הפעם הראשונה מזה שנים רבות שיש כמות כה גדולה ומגיעה הערכה רבה ליניב גרטי, מנהל ענף הרוגבי שבזכותו זה קרה.

“הראנו בטורניר יכולות נהדרות והרמה רק הולכת ועולה” סיכם יונתן ורטיקובסקי, דובר עמותת הספורט. “המשחקים היו נהדרים ואיכותיים מאוד. השחקנים משתפרים מטורניר לטורניר והניצחונות מגיעים בהתאם. עופר המבורגר וגיא גדנקן מאמני הקבוצה עושים עבודה נהדרת ובלי יניב גרטי כלום לא היה קורה.”

שחקני הגליל – ראשונים לכל כדור