כדורסל גברים: הפסד מתסכל לצפת בעכו

מ.ס “דניאל” צפת ספגה הפסד 74:70 מהפועל עכו/מטה אשר, שניצחה בסיומה של הארכה.

ערב מתסכל למ.ס “דניאל” צפת, שידעה שאם תנצח הערב את משחק החוץ מול הפועל עכו/מטה אשר, השלישית בטבלת הליגה הארצית, היא תישאר צמודה עם מאזן זהה לזה של המוליכה, הפועל כפר סבא, יריבתה בשבוע הבא. כמו במשחק הקודם, שהסתיים בניצחון 72:76 לזכות צפת, גם הפעם זה היה משחק צמוד לכל אורכו, אלא שהפעם הוא הוכרע בהארכה לטובתה של הקבוצה מהגליל המערבי.

טרם המשחק ערכה מ.ס “דניאל” צפת מפגן תמיכה בעם האוקראיני, שהוקדשה לשחקנה, אנדריי קוליש – יליד אוקראינה, שדואג למשפחתו שנותרה במדינה המותקפת בימים אלה. למפגן התמיכה הצטרפו גם שחקני עכו וגם קהל האוהדים ביציע.

הרבה מעבר לספורט. מפגן התמיכה בעם האוקראיני



אחרי רבע ראשון ראשון צמוד -שהסתיים ביתרון 16:18 לזכות צפת, ברבע השני צפת העלתה הילוך וירדה להפסקה ביתרון 29:37. ברבע השלישי שוב המשחק נצמד ובסיומו של הרבע התוצאה הייתה שוויון 51:51. הרבע האחרון של המשחק היה צמוד לכל אורכו. בדקה האחרונה קליעות עונשין מוצלחות של אנדריי קוליש קבעו שוויון 64:64. סדרת החמצות משני הצדדים – האחרונה שבהם מהצד המארח, שלחה את הקבוצות להארכה, שבה הצליחה הקבוצה המארחת להיות דומיננטית יותר בשתי הדקות האחרונות ובסיום היא חגגה ניצחון 70:74.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת:  אנדריי קוליש – 15, רון סבג – 13, איתי גבע ודביר אוחנה – 7 כ”א,, אליאב אוחנון ועידו סגל – 6 כ”א, רם זקס ושקד ירושלמי – 5 כ”א, רועי נבארו – 4, שלו הר אבן – 2.

הפנים למשחק בשבוע הבא. שחקני צפת בסיום המשחק