כדורגל: לקראת משחקי סופ”ש במחלקות הנוער

כמדי שבוע, מבט לעבר משחקי הקבוצות הצעירות מהגליל ומהגולן.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה – וכמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. מחזור המשחקים יצא לדרך כבר אתמול, עם שני משחקים בהם זכו קבוצותיהן של מ.ק קצרין בניצחונות במשחקי חוץ. קבוצת ילדים א’ ניצחה 1:3 את משחק החוץ מול הפועל עירוני צפת, במשחק בין שתיים משלוש הקבוצות עם המאזן הטוב בליגת צפון 1. עילאי טוויזר העלה את צפת ליתרון 0:1 בדקה ה-28, אך שלושער שכבש ליבנה קרסנו (30, 53 ושער בבעיטת פנדל בדקה ה-60) חוללו מהפך וסללו את דרכה של צפת לניצחון. קבוצת נערים ג’ של מ.ק קצרין שומרת על המאזן הטוב ביותר בליגת צפון 1, אחרי שניצחה 2:4 את בני אעבלין (שמות הכובשים בכתבה שתעלה ביום ראשון).

בסופ”ש הקרוב מגמה מצומצמת, זאת בשל ביטולי משחקים בשנתון ילדים ג’ וטרום א’ ובשל הקדמה והזזה של משחקים של כמה מקבוצות האזור. מה בתפריט? הצגות כפולות בקרית שמונה, משחק בבוקעאתא ומספר משחקים מסקרנים בעלי משמעות טבלאית גבוהה. מתחילים בסקירה.

שני משחקים ב-48 שעות. קבוצת ילדים א’ של קצרין



משחקי יום שישי

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה:
בשעה 12:45 קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל, שקטעה בתחילת השבוע רצף של 8 משחקים ללא ניצחון, תנסה לשפר עמדות במרכז הטבלה במשחק בו תארח את מכבי אחי איכסאל, שמדורגת במקום השלישי בטבלה. בשעה 15:00 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה – בעלת המאזן השני בטיבו בליגת חוף, תארח את בני סכנין – בעלת המאזן השלישי בטיבו בליגה.

13:00, דיר חנא: הפועל עירוני צפת
, שמדורגת בתחתית טבלת צפון 1, תתארח למשחק מאתגר מאוד מול הפועל דיר חנא – הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.

13:30, עראבה: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין תתארח אצל הפועל עראבה.

13:30, תרשיחא: קבוצת ילדים א’ של הפועל מרום הגליל, תנסה לשמור על מעמדה האיתן בצמרת טבלת צפון 1, כשתתארח אצל הפועל תרשיחא.

ירשמו משחקי שני ללא הפסד? קבוצת הנוער של הפועל מרום הגליל

משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

10:30, קרית שלום – ת”א: קבוצת נערים א’, שבשבת האחרונה ניצחה 2:5 את קבוצת הצמרת ואלופת המדינה מכבי חיפה, אך נותרה מרוחקת 9 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תתארח אצל מכבי ת”א – שאמנם מדורגת בחלק התחתון, אך מקדימה אותה בפער ניכר. קרית שמונה תקווה להדהים גם את מכבי ת”א ובתקווה שהדבר יוביל לשיפור עמדות בתחתית.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 12:00 קבוצת נערים ב’ תארח למפגש תחתית חשוב את בני יהודה ת”א. קרית שמונה מקדימה ב-5 נקודות את הקו האדום וב-4 נקודות את המקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, בעוד שאת יריבתה היא מקדימה בנקודה אחת בלבד. בשעה 15:00 קבוצת הנוער – שמדורגת בחלק העליון של מרכז הטבלה, תארח למשחק מאתגר את מ.ס אשדוד, שמדורגת במקום השלישי בטבלה ומרוחקת 2 נקודות מהפסגה.

משחק על כל הקופה. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה

משחקי השבת – בני ממב”ע

15:00, בוקעאתא: קבוצת ילדים א’ תארח את צעירי סכנין.

15:30, כפר כנא: קבוצת נערים ב’, מוליכת טבלת הצפון, תתארח למשחק קצוות אצל צעירי כפר כנא.

משחקי יום ראשון

15:55, בוקעאתא: קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את בני סכנין.

אין מקום למעידות. קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע