כדורגל: לקראת סופ”ש בליגה ב’

צפת במשחק מפתח בשישי, ממב”ע וטובא במשחקים פחות קובעים בשבת.

סופ”ש של כדורגל בגזרת ליגה ב’ בפתח, כמו תמיד אנו כאן עם סקירה לקראת המשחקים. בשונה משבועות קודמים, הפעם יום שישי מזמן לנו משחק אחד וביום שבת צפויים שני משחקים. אז רגע לפני שזה קורה, זרקור לעבר כל אחד מהמשחקים.

פלייאוף העליון

שישי, 13:00, צפת: הפועל עירוני צפת – שצברה 3 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים של הפלייאוף העליון, לה מאזן דומה לזה של שתי קבוצות נוספות, תארח למשחק מפתח את איחוד בני שפרעם – שכמו עוד שתי קבוצות נוספות צברה 6 נקודות. צפת הפסידה בשניים משלושת משחקי הבית שקיימה בפלייאוף התחתון, הפעם מצפה לה משחק מול קבוצה שלדעת רבים היא החזקה ביותר מבין קבוצות הפלייאוף. את הקבוצה שמאמן כדורגלן העבר, פיראס מוגרבי, קבוצה עם שחקנים איכותיים בכל העמדות, בינהם גם ניתן למצוא שמות מוכרים עם עבר בליגות גבוהות יותר כמו הקשר עלי חטיב – ששיחק בעבר בהפועל חיפה ומכבי נתניה וידוע בבעיטות עוצמתיות ברגל שמאל, החלוץ חסיב אבו רוקון – שהיה סקורר בליגה א’ ושחקן הכנף אמיר אבו ניל – ששיחק במדי הפועל חיפה והפועל עכו בליגת העל. מלך השערים של הקבוצה הוא חוסיין בושנאק – שכבש 8 שערים. הפסד צפתי יפתח פער של 6 נקודות מהמקום הראשון וככל הנראה שגם מהמקום השני, המוביל למשחקי המבחן לעליה. צפת תצטרך לתת אקסטרות של מאמץ במשחק ההגנה ולהיות מאוד חדה בחלק הקדמי, כדי לסיים את המשחק עם תוצאה טובה.

לנצח ולהישאר רלוונטיים במאבק האליפות. שחקני צפת



פלייאוף תחתון

שבת, 10:00, סכנין: בני ממב”ע – שכבר הבטיחה את ההישארות שלה בליגה ומוליכה בפער גדול את טבלת הבית התחתון, תנסה להתאושש מההפסד 3:1 בשבוע שעבר במשחק מול אחווה שעב, כשתתארח אצל צעירי סכנין – שמדורגת במקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה ומרוחקת 4 נקודות ומשחק עודף מחוף מבטחים ועבורה מדובר במשחק על כל הקופה.

שבת, 12:45, בענה: בני טובא א-זנגריה, שאחרי ההפסד בשבוע שעבר בסכנין, התרחקה 8 נקודות מהמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה, תתארח אצל נועלת הטבלה, איחוד בני מג’דל כרום, שכבר השלימה עם הירידה. גם לטובא אין הרבה סיכויים להישאר בליגה, אך בכל זאת, היא תקווה להתבשר על הפסד של סכנין, שיוכל לתת לה פוש במשחק הזה, כדי להוריד את הפער לחמש נקודות. 

אם לא בשבת, אז מתי? שחקני טובא בתמונת ניצחון