כדורגל: לנצח לפני הסגר

סופ”ש ארוך של כדורגל יוצא לדרך היום, עם משחקה של קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה מול האלופה, מכבי ת”א. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי סופ”ש, בכתבה הבאה.

סופ”ש של כדורגל מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. כמו בשבוע שעבר, גם הפעם סופ”ש הארוך שלנו מתחיל ביום חמישי עם משחק של קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה וימשיך אל תוך סופ”ש עם משחקי קבוצות הבוגרים מליגה ב’ וקבוצות מחלקות הנוער. מתחילים בסקירה.

חמישי

14:50, כפר מנדא: שישה ימים לאחר שנחלה את הפסדה הראשון העונה, תקווה קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין לשוב למסלול הניצחונות במשחק החוץ מול מכבי כפר מנדא.

20:00, אצטדיון בלומפיליד – יפו: קבוצת הבוגרים של עירוני קרית שמונה תתארח בשעה 20:00, באצטדיון בלומפילד ביפו, אצל האלופה מכבי ת”א. משחק בין שתי קבוצות במשבר. קרית שמונה עם ארבעה הפסדים רצופים, בחמשת המשחקים האחרונים כבשה שער אחד וצברה נקודה אחת. מכבי ת”א נפרדה אתמול בערב ממאמנה, יורגוס דוניס והצוות שבא עמו. את המשחק ינהל מטעמה פטריק ואן ליוון, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער. מכבי ת”א עם צבירת הנקודות הנמוכה ביותר שלה מזה 11 שנים. קרית שמונה מדורגת במקום השמיני בטבלה והיא מרוחקת 2 נקודות ממכבי ת”א.

קרית שמונה צפויה להתייצב למשחק ללא שחקן ההתקפה סקו טורה, שנפצע בתחילת השבוע במשחק ההפסד לבני סכנין. במידה ולא ישחק, מוחמד שאקר צפוי להחליפו בהרכב. קרית שמונה מקווה לנצל את התקופה הלא טובה והלחץ שיש במכבי ת”א. לשם כך, קרית שמונה מוכרחה להיות הרבה יותר מרוכזת בהגנה, שכן במשחקים האחרונים היא שילמה מחיר יקר על טעויות בהגנה. כמובן שגם חדות בחלק הקדמי נדרשת. ההגנה של מכבי ת”א התקשתה העונה בהתמודדות עם שחקנים מהירים ועם קרית שמונה תדע לצאת להתקפות מעבר טובות עם מהירות באגפים ועם סיומת ליד השער, היא תוכל לחזור עם נקודה אחת לפחות מהמשחק. מנגד, מכבי ת”א הצליחה העונה לחזור כמה פעמים מפיגור ויש לה חלק קדמי מאוד מגוון, קישור מאוד דומיננטי, שאם לא יזכו למענה מצד שחקניה ההגנתיים של קרית שמונה – תתקשה הקבוצה של קובי רפואה לעצור את שרשרת ההפסדים דווקא מול האלופה.

חייב לשפר את החדות. לוסיו מרינאו, חלוץ עירוני קרית שמונה (צילום: פושקו)



שישי

הצגה כפולה בכפר בלום: בשעה 09:00 קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל-גולן תארח את מכבי נוגי’דאת. בשעה 13:30 קבוצת טרום א’ של הפועל גליל עליון תארח לדרבי את מ.כ גליל-גולן.

הצגה כפולה באצטדיון בבוקעאתא: בשעה 13:00 קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תארח את סקציה מעלות – תרשיחא. בשעה 14:30 קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע – שמאזנה עומד על שני ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, תקווה לזכות בניצחון נוסף – הפעם במשחק ביתי מול צעירי סכנין, שנחלה הפסד במשחק היחיד שבו שיחקה.

הצגה כפולה במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 10:30 קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה, שניצחה בשני משחקי ליגה ובמשחק נוסף סיימה בתוצאת תיקו, תקווה לזכות בניצחון ליגה נוסף – כשתארח את בני סכנין – שלה יהיה זה משחק שני העונה. בשעה 13:00 קבוצת טרום א’ של עירוני קרית שמונה תארח את מ.כ קרית חיים.

10:30, כאוכב: קבוצת ילדים ב’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל הפועל כאוכב.

11:00, נחף: קבוצת ילדים א’ של הפועל עירוני צפת תתארח אצל בני דיר אל אסד, בתקווה לשמור על מאזן מושלם.

13:00, האצטדיון בצפת: קבוצת נערים א’ של הפועל עירוני צפת חוזרת למעגל המשחקים והיא תארח את מ.ס שפרעם. לשתי הקבוצות מאזן זהה, העומד על ניצחון אחד והפסד אחד.

משחק דרבי מצפה להם. שחקני קבוצת טרום א’ של מ.כ גליל-גולן



שבת – עירוני קרית שמונה

משחקה של קבוצת הנוער מול מכבי חיפה נדחה ל-12/1, בשל שהותם של שחקני מכבי חיפה בבידוד.

11:00, המגרש הסיננטי בקרית שמונה: קבוצת נערים ג’, שעומדת על מאזן של ניצחון והפסד, תקווה לשפר עמדות בטבלת מחוז חוף, כשתארח את מכבי אחי נצרת – שעומדת על מאזן של ניצחון ותוצאת תיקו.

12:30, מגרש וולפסון – ת”א: קבוצת נערים א’, שהתקדמה לאזור מרכז הטבלה, אך טרם זכתה בנקודות במשחקי החוץ העונה, תתארח אצל קבוצת הצמרת של הפועל ת”א – שזכתה בעונה שעברה באליפות ליגת העל של שנתון נערים ב’. כל תוצאה מלבד הפסד תהיה הישג גדול לשחקני קרית שמונה.

12:30, פרדס חנה: קבוצת נערים ב’, שניצחה בשניים משלושת משחקי הליגה שקיימה, תתארח אצל מ.ס פרדס חנה/כרכור – שלה מאזן זהה לזה של קרית שמונה.

14:00, מגרש אתו”ס – חיפה: קבוצת ילדים ב’ תתארח אצל הפועל חיפה.

יחזרו עם נקודות מת”א? קבוצת נערים א’ של עירוני קרית שמונה (צילום: מונדיאליטו ישראל)



יתר המשחקים

12:35, נחף: קבוצת הנוער של בני ממב”ע תקווה לזכות בניצחון שני ברציפות, הפעם במשחק החוץ מול הפועל נחף – שמאזנה עומד על 50 אחוזי הצלחה, לאחר שני משחקי ליגה.

19:30, האצטדיון בצפת: קבוצת הבוגרים של בני טובא – שעומדת על מאזן צבירה של נקודה אחת בשני משחקים, תקווה לזכות בניצחון ראשון העונה – במשחק מול צעירי סכנין, שהפסידה עד כה במשחק היחיד שקיימה.

20:00, אצטדיון טוטו, עכו: קבוצת הבוגרים של הפועל עירוני צפת – שעומדת על מאזן של ניצחון אחד ותוצאת תיקו אחת, תתארח אצל אחי עכו – שקיימה עד כה שלושה משחקים ומאזנה עומד על שני ניצחונות והפסד אחד. משוכה לא קלה לצפת, אך בהחלט אפשרית לצליחה.

רוצים לחזור לנצח. שחקני הפועל עירוני צפת