מרוץ אצבע הגליל חוזר – ובגדול

המרוץ צפוי למשוך אלפי משתתפים מרחבי הארץ. הפרטים המלאים בכתבה זו.

בעידן שלפני הקורונה זכה מרוץ אצבע הגליל להפוך למסורת. קצת לפני שהנגיף המתעתע פרץ לחיינו, עוד הספיק להיערך לו מרוץ אצבע הגליל, אך בשנה שעברה בשל משבר הקורונה נקטעה המסורת. כעת, כשנראה שגל האומיקרון בדעיכה ובתקווה שוראינטים שונים לא בדרכם אלינו, התוכניות הן שהמסורת תתחזר ו לאחר שנה של הפסקה, מרוץ אצבע הגליל חוזר. המרוץ היוקרתי שנערך על גדות נהר הירדן עם הנוף של החרמון המושלג, יתקיים שוב, אך הפעם בנוף המקסים של אגמון החולה. לרצים ולרצות מחכה שם מסלול מישורי, נוח, נגיש והכי יפה במדינה. המרוץ יתקיים ביום שישי, האחד באפריל (ולא, לא מדובר במתיחה) והוא יצי שלושה מקצים: 2 ק”מ (עממי), 5 ק”מ ו – 15 ק”מ.

אחיקם שושן – מנכ”ל עמותת הספורט גליל עליון: “המרוץ הוא פרי של שיתוף פעולה בין רשויות ש”רצות” יחדיו: הגליל העליון, מבואות החרמון, מטולה, יסוד המעלה, ראש פינה, קריית שמונה, הגולן ומרום הגליל. יצאנו לדרך עם מרתון ישראל בראייה אסטרטגית ארוכת טווח במסורת אירועי הקונספט של חברת מרתון ישראל”.

מומלץ  לשריין מקום להשתתתפות במרוץ, שכבר עכשיו זוכה להתעניינות רבה.  פרטים נוספים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק: מרוץ אצבע הגליל.

נהנים מהמרחבים, למרות המסלול הגדוש. מרוץ אצבע הגליל 2020